Robin__ schreef:Jaa ik ben er weer![]()
Yeahh

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anora schreef:Irismacho schreef:weetje wat ik net dacht.. als ik naar jan smit wil (16+) Dan wou ik id van vrinedin lenen van 17.. Maar de grap is, ik heb nu bruin haar
Ah johze kijken niet naar de foto opzich, alleen B-Day.. Hun kunnen van zo'n ienie-mienie foto'tje niet bewijzen dat jij dat niet bent hoor.
Felies_xx schreef:Aaaggh!!![]()
Een jongen uit de 3e van mijn schooll
is zoooo lieff!!![]()
Anora schreef:Felies_xx schreef:Aaaggh!!![]()
Een jongen uit de 3e van mijn schooll
is zoooo lieff!!![]()
Verliefd?
Irismacho schreef:Ik heb de hééééééééééúle Nacht, Liggen drómeeeeeeen; Van je stem van je mond van je lijf van je kont, en de dekens op de grond. Jij had mij in je armen meegenomen, achter sterren een maan naar een plek waar geen tijd meer bestond
Weet je wat ik zie wanneer ik in jou ogen kijk? Voel je wat ik voel als ik je zachtjes streel
Irismacho schreef:BeetjeHEEL erg denk ik
Lientjee schreef:Irismacho schreef:Ik heb de hééééééééééúle Nacht, Liggen drómeeeeeeen; Van je stem van je mond van je lijf van je kont, en de dekens op de grond. Jij had mij in je armen meegenomen, achter sterren een maan naar een plek waar geen tijd meer bestond
Weet je wat ik zie wanneer ik in jou ogen kijk? Voel je wat ik voel als ik je zachtjes streel
Waar is dat ook al weer van?