Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lianne86

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 04:59

Duim echt heel hard voor je dat je iemand kan vinden!!!

(Als ik soms advertenties zie, dan snap ik ook niet dat het sommige mensen wel lukt... maar er zijn kennelijk genoeg mensen die het wel doen.... Dus gewoon hopen dat je de juiste treft!!)

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 18:34

Ahw Kiki76, je verzorgster klinkt wel heel tof!

Ik heb even een bummer.. Ik heb nu dus 2 verzorgsters ivm mijn stage vanaf februari (dan ga ik ook paar keer naar het buitenland doordeweeks dus wil ik dat mijn pony goed opgevangen wordt als ik weg ben). Eentje doet haar nu een maand, ik heb goed aangegeven dat het echt belangrijk is dat zij flexibel is enz. Dat begreep ze helemaal en ze gaf toen aan dat haar rooster voor de rest van het jaar niet meer zou veranderen. Ze is ivm allergie nu gewisseld van stage en heeft langere reistijd waardoor ze vanaf nu alleen nog maar op maandag kan en in het weekend.

Zij was juist precies degene die het meeste van de verzorging zou doen, de ander is meer voor er bij. Dat bedoel ik niet denigrerend, maar zij zou maximaal 1x per week komen en de ander zou echt 2 dagen vast doen. Maar zij is nu doordeweeks eigenlijk nog amper beschikbaar..

Ze denkt dat ze wel wat kan regelen met haar stage als ik weg moet naar het buitenland, maar ja.. Dat is dus geen garantie en dat betekent wel dat ik niet meer echt kan kiezen of ik doordeweeks af en toe een dagje minder naar mijn paard wil, want zij kan simpelweg niet vaker. :(

Ik ben wel tevreden met haar, maar zij moet nog veel leren qua rijden en ik investeer daarom wel echt in haar qua tijd/geld. Ik twijfel nu of ik dan hiermee wel verder wil gaan, maar ja. Ik wil ook niet steeds voor mijn paard van verzorgster wisselen, en daarnaast moet ik sowieso dan eerst nog een ander vinden.. ;(

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 11:24

Ik heb ook iemand gevonden! Van mama moest ze wel verplicht gaan lessen en ze bood het zelf aan voordat ik hrt kon vragen. ik ben zo blij *\o/*

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 11:29

Oei lastig Ladyson...

Fijn Billy!

Bijrijdster komt morgen weer. Wel samen afgesproken dat ze eerst vanaf de grond gaat werken met d'r. Even vertrouwen krijgen in elkaar, en zo leert zij hoe ze Bo moet aanpakken (maakt gebruik van de mogelijkheden die jij er bied hihi, en houd je dan soms straal voor de gek en doet haar eigen ding)

Vi2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 12:59

Leuk Billy!!

Hmhm vervelende situatie Ladyson, ze doet iig wel moeite om nog wat te regelen toch.
Met een beetje mazzel komt het toch nog goed!

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:12

Fijn billy3105!

Ik heb afgesproken om het in februari in ieder geval te proberen, en ik hou ondertussen mijn ogen open.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 13:19

Ik mag me ook weer melden, zo moeilijk om iemand te vinden die er echt de tijd voor neemt, afspraken na komt en het leuk vind...

Best lastig om op en lijn te zitten met een verzorgster/bijrijdster ze vergeten vaak dat ze de afgesproken dagen verantwoordelijk zijn voor mijn paard en dan niet zomaar kunnen afzeggen omdat ze iets leukers gaat doen.

Hopen dat er snel iemand heel enthousiast wordt van mijn advertentie :D

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:51

_PatriciaH schreef:
Ik mag me ook weer melden, zo moeilijk om iemand te vinden die er echt de tijd voor neemt, afspraken na komt en het leuk vind...

Best lastig om op en lijn te zitten met een verzorgster/bijrijdster ze vergeten vaak dat ze de afgesproken dagen verantwoordelijk zijn voor mijn paard en dan niet zomaar kunnen afzeggen omdat ze iets leukers gaat doen.

Misschien je advertentie ook in je onderschrift zetten? Dan bereik je meer mensen en dan heb je hopelijk eerder een reactie!

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 00:32

Lumea schreef:
_PatriciaH schreef:

Misschien je advertentie ook in je onderschrift zetten? Dan bereik je meer mensen en dan heb je hopelijk eerder een reactie!

Ja zo ben ik ook aan mijn bijrijdster gekomen :D

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 09:35

Eerder leverde dat geen resultaat op maar proberen kan altijd!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 11:38

Het mag nu op bokt...

2 jaar geleden ben ik dus naar Zwijndrecht verhuisd omdat mijn nu-ex er een huis heeft. Ik kon er niet wennen, ging niet lekker tussen ons... Dus heb er een punt achter gezet en ben nu weer bij mijn ouders gaan wonen.. (Mijn eigen huis 2 jaar geleden opgezegd omdat ik dus niet telkens 100km op en neer wilde reizen)... Nu ben ik dus ook weer elke dag bij mijn paardje...

Verzorgster blijft hem rijden, we gaan wat meer met hem samen doen en haar geluk is toch wel dat ik geen fanatieke ruiter ben :p (Nooit geweest, zal het ook niet worden) Dus mjah :) Nu lekker samen het paardje doen, komt dan helemaal goed :)

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:02

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 10:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 14:15

Annwfyn: Dat is wel fijn, ook iemand die nog een beetje bekend is en waar je weet dat je op aan kan!

De rest komt allemaal wel goed... als ik daar was gebleven, was ik nooit gelukkig geweest :) Dus mjah... Even wennen weer...

CocoLulofs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 17:14

Zoekt iemand nog een ervaren bijrijder in de buurt van Enschede?

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 17:35

.

Jniena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:47

wat geweldig Annwfyn dat je zo'n leuke bijrijdster hebt kunnen vinden

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:24

Ik kom hier ook eens kijken.
Van de week de beslissing genomen om voor mijn paard een bijrijder te gaan zoeken.
Ik ben benieuwd of ik een geschikt iemand ga vinden.

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:25

Wat fijn Annwfyn! Pony deed niks raars zo meteen met een vreemde ruiter naar buiten?

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:29

.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 13:44

Dilemma.....

Bijrijder is vandaag weer geweest en is weer aan het werk geweest, ging prima.
Alleen vertelde ze dat ze een nieuwe baan heeft gevonden waardoor ze straks alleen op zaterdag en zondag beschikbaar is (gaat in de kost zeg maar).
Mijn eis was wel dat de dagen verspreid over de week waren, zodat ze dan weer niet te lang achter elkaar stil staat met rijden....

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:12

Oh dat is wel vervelend.. Welke dagen rijd je zelf en hoevaak per week wil je dr minstens aan het werk hebben?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:13

Hmm Kiki dat is wel lastig inderdaad... Als 't een eis is, dan is en blijft het een eis natuurlijk. imo zijn er ontzettend veel meiden die in het weekend wel kunnen maar doordeweeks niet, en als je juist iemand zoekt die verspreid en dus doordeweeks ook kan, dan wordt het toch lastig..

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:14

Merk het hier ook, vaak kunnen ze alleen in het weekend en daar ben ik ook niet naar op zoek. Lastige keuze helemaal als het goed klik, zie maar weer eens iemand te vinden.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:19

Momenteel rij ik dus nu zelf niet omdat mijn rug dat even niet aankan.
Vandaar dat ik wilde dat het verspreid over de week verdeeld zou worden.
Plus dat er in de tijden dat het wel gaat er voor mij minder druk achterzit van wel moeten rijden, want ook dan heb ik wel eens een tijdje dat het ff minder gaat. Komt en gaat in vlagen.

Idd want het klikt wel

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 18:20

Hier heb ik vandaag kennisgemaakt met mijn 2 nieuwe verzorgertjes (nichtjes) :D
Ik heb er echt een super goed gevoel bij, wat waren mijn paarden lief bij hen!
Mijn loena is als de dood voor vreemde mensen en die 2 kregen het na een uurtje klaar om te aaien :wow:

Hier een super gevoel dus!!! :D :D :D

Ik had ook een paar dagen geleden een mail gekregen van iemand die een halve stal zocht maar op die moment had ik er al gevonden, ik heb haar het emailadres gestuurd van mijn buurvrouw die nog iemand zoekt :j