Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Robijntjah schreef:Ja helaas is mijn verjaardag alweer een tijdje geleden![]()
). Ik wil namelijk een nieuwe digitale camera kopen. Ik wordt dan 18, dus als t goed is krijg k wat meer dan anders
kvraag dan natuurlijk ook aan iedereen geld
voor als iemand nog n goede camera zoekt
zie Digitale camera te koop: Casio Exilim Z750
, ik heb ook al 2 hele dagen gespijbeld
maarrr..... met toestemming van mn ouders
In november '04 wilde ik namelijk heel graag mee met n vriendin naar de paardenmarkt in Hedel. Maarja, dat is op een maandag en ook niet in de vakantie.
) en k ben ook weer blut, moet hard gaan sparen voor de vakantie (lukt niet echt, heb posters besteld 20 euro en zaterdag ga ik uit dus gaat ook weer 30 euro naar toe
)
en nou ga ik weer ff bijlezen. 
(veel voor mij) 
dat gaat me gelukkig niks kosten 

ik ga namelijk t eerste weekend van de tulp (??) vakantie weg met 3 vrienden en een vriendin. Voor een marathon roleplaying, dat kost me ong. €65, nog wat
die vriendin wilde gelukkig voorschieten
heb al €25 betaald... heb nog niet meer
krijgt ze binnenkort 
ik werk alleen op zaterdagochtend en per ochtend verdien ik maar 14 euro
word gelukkig betaald door mn mama maarja k wil wel shoppen daaro!!
dus dat word ook weer een dure en dan nog 2,5 week naar frankrijk of italie (misschien italie omdat we een week met vrienden willen kamperen) en misschien nog een weekend met een vriendin en vriend naar centerparcs, zeeland (misschien gaat die vriend niet mee dus gaan we met zn 2en
)

DOE T VOOR MIJ!!!!!

of lichtblauwe bandages voor afwisseling.... of lichtblauw onderlegd hoofdstel of lichtblauwe zweetdeken lichtblauwe chaps l
echt gaaf dat ding! 
Jenni schreef:ik heb n lichtblauw hoofdstelecht gaaf dat ding!
SpikkelFire schreef:@ Jenni; ik had t gezien ja in je pro, vind trouwes dat je een erg leuk vzpaardj heb
Kga slapen mensen