Baal dus even echt als een stekker. Schrijf het even van me af.
Ik rijd nu dus op de manege een paardje Wyona, haar eigenaresse heet Marijke, aardig meisje kan het heel goed met haar vinden! We 'delen' dus zeg maar een kastje met Wyona's spullen. Het is geheel's Marijke's kastje maar ik heb ook de sleutel voor als ik Wyona ga rijden. Nu ook zoals vanavond, ik was om 7 uur op stal, mischien nog zelfs eerder denk half 7. En was tot 9 uur weg, was namenlijk vrijrijden op de ponyclub. Ik had mijn sleutels in het kastje gelegt, en het kastje dicht gedaan. ( Niet op slot, maar gewoon dicht dit gaat normaliter ook zo bij ons op stal) Marijke was even de spulletjes aan het opruimen toen ze naar me toe kwam dat het elastiek van Wyona uit het kastje was (dit was dus om 9 uur na het rijden) . Ik snapte er niks van dus wij zoeken en het melden bij de Kantine, bleek later een bak paardensnoepjes ook zijn verdwenen, en die lagen zo ong verspreid door de zadelkamer heen. Ook het zweepje was een tijdje geleden verdwenen. Maar wat ik nog erger vond is dat mijn sleutels verdwenen waren! Daar zitten dus 2 sleutels aan 1 van het kastje en 1 van de rijvereniging. Dit is ons nog nooit overkomen, en ik schrok echt behoorlijk. Ben ook echt wel kwaad want ik vind het behoorlijk asociaal om zomaar in andersmans spullen tegraaien!!! Hele stal bij elkaar gehaald, en beetje afgevraagt wie er rond half 8 en 9 uur bij het kastje kon zijn geweest. ( Marijke was zelf ook nog op stal rond half 8 en toen waren de spullen er nog). Bleek er 1 optie tezijn, maar om er nou een tebeschuldigen vind ik ook erg ver gaan. Heb op het bord geschreven of diegene mijn sleutel in het laa'tje van de lessenaar wilt leggen bij stal. En anders ben ik gewoon mijn sleutels kwijt. en de spullen van Marijke!
Ik ga denk ik met de trein ja Om ehm.. 7:52 En als ik die mis pak ik om 7:59 naar Capelle / Krimpen onder het station, zodat ik toch nog op tijd ben (Half 9 beginnen) ik ga het toch maar eens proberen een latere trein
huh naar capelle/krimpen? Sinds wanneer gaat daar een trein heen? Ik zit te twijfelen.. als ik die van 7:52 neem ben ik net op tijd, maar ik moet iets inleveren voor 10 uur en dan red ik het niet om nog naar de 3e verdieping te rennen, want ik heb aan 1 stuk door hoorcollege.. maar om daar nou een trein eerder voor te nemen ik denk dat dat toch maar moet
Succes morgen! & Slaapze En idd, we nemen eens dezelfde trein Dinsdag studiedag Dus groningen, maar die dinsdag erop, dan kun jij vast wel een keer met de 7:37 gaan
hallooo! Heb nu pauze tussen mn hoorcolleges.. alleen mn laptop is bijna leeg heb nog maar 37 minuten en ik moet nog 1,5 uur heb ook niets bij me om iets op te schrijven ofoz