ikke praat
!
Maar dus ten 1e, gister avond we gingen dus naar de kermis. Was eerst best weinig aan, dus gingen Vera en ik maar in de botsauto's, eerst ging Vera sturen, maar dat ging niet echt goed, dus waren we al bont en blauw
. Daarna dus wat afwisselen, was wel gezellig. Daarna Marlene in, was echt vet gezellig! Daarna naar huis toe lopen met flink wat op... Gingen we volgens mij in het bus hokje zitten, geen idee meer waarom... En toen dus later gewoon verder naar huis lopen, werden enge verhalen bedacht over een grote Kaassouflé die zomaar opeens uit de bosjes zou springen.... Yeah Right
...
Maar okay, toen waren we thuis gekomen, waren we nog niet moe. We kwamen Dvd tegen genaamd: The hills have eyes. Een horror die volgens mij nu nog in de bios draait. Dus die gingen we kijken, best ranzige film
. Maar ik vond hem geweldig
.
Toen dus maffen. Vanmorgen weer vroeg eruit, moest handballen.
We moesten tegen Geelzwart, in 't Zand. We begonnen heel erg sterk de 1e helft, maar daarna zwakte we af. We hebben toch gewonnen met 17-7
.
Toen moest ik snel omkleden en weg, want we hadden de cross!!
Kwam ik aan de op manege, ja Lianne, jij mag op Chester...
Ow, okay... Chester is een sterke grotere ruin, dus ik was niet zo zeker ervan dat ik er helemaal heel af zou komen. Maar toen gingen we beginnen, en het was gewoon echt zo gaaf
! Er zijn ook wat foto's gemaakt! Alleen die heb ik nu nog niet... Komen nog wel
!
Daarna nog doorgereden naar Noraly, die nog ff gereden
.