Ik moet echter wel alle benodigde spullen zelf aanschaffen, zoals een zadel, hoofdstel, halster + touw, dekjes, bescherming, ed.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Loveies schreef:Ja, mijn ouders zouden mij dan ook moeten steunen hoor.Anders zou ik het überhaupt niet redden. Maar ik heb in feite nu ook een soort eigen paard, ik ben de enige die haar verzorgd/rijd, paarden staan in een kudde aan huis en worden dus allemaal tegelijk gevoerd en er zitten geen stallingskosten voor de eigenaar aan verbonden.
Ik moet echter wel alle benodigde spullen zelf aanschaffen, zoals een zadel, hoofdstel, halster + touw, dekjes, bescherming, ed.
Loveies schreef:Daarom ben ik er ook onwijs blij mee.Het scheelt, ik krijg het zadel van mijn ouders.
Ik ben wel een beetje een (dure) merkenmens dus er zitten aan een hoop dingen toch wel een behoorlijk prijskaartje.Maar dat ligt puur aan mijzelf.
Loveies schreef:Haha.![]()
Slaap lekker.
Ik ben ziek en helaas niet in staat om naar een EJ filiaal te gaan. Mijn ouders op pad sturen is ook geen optie + het is ruim een uur rijden, helaas.
Heb via marktplaats wel iets gevonden, maar echt heel goedkoop, dus ben benieuwd.
brechtjexx schreef:Ik zoek al heel lang een verzorgpony en ik wil niet graag betalen en ik woon in Ouddorp veel paarden alleen allemaal bezetIk heb met toen een vriendin een soort ongeluk gehad het was koud
maar zij werd geraakt door een auto en we kwamen tegen elkaar aan en vielen we hebben hulp gekregen en ik wil graag weer een verzorgpony
EliseXJoelle schreef:ik vind het ook absurd hoog hoor!
Vergelijk dan wel pensionsstal met binnenbaan, buitenbaan, paddocks etc. maar toch vind het verschrikkelijk duur. zal wel niet allemaal zo zijn hoop ik. (komt misschien ook omdat ik vlak tegen Utrecht aanwoon?)
Verzorgpaardjes waar ik ga kijken staan niet op een grote stalling, maar volgens mij op een privéplekje waar ze 25/7 buiten kunnen staan (als het doorgaat ga ik écht zo genieten!)
Chouchou schreef:EliseXJoelle schreef:ik vind het ook absurd hoog hoor!
Vergelijk dan wel pensionsstal met binnenbaan, buitenbaan, paddocks etc. maar toch vind het verschrikkelijk duur. zal wel niet allemaal zo zijn hoop ik. (komt misschien ook omdat ik vlak tegen Utrecht aanwoon?)
Verzorgpaardjes waar ik ga kijken staan niet op een grote stalling, maar volgens mij op een privéplekje waar ze 25/7 buiten kunnen staan (als het doorgaat ga ik écht zo genieten!)
Als het niks wordt met de paardjes waar je gaat kijken, weet ik nog wel een leuk paardje op 20 minuutjes met de auto van jouw woonplaats vandaan. Is misschien net iets verder dan je zou willen, maar als je niks anders kan vinden, geef maar een gil