Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anora schreef:100 erie's vind ik echt wel veel hoor [***], wat stond er allemaal tegenover?
lilykashmir schreef:Het is misschien hartstikke leuk, maar het is echt veel geld !
lilykashmir schreef:Iris!
Na je opleiding Brig.?
Olympia schreef:@ Artje, bij ons komt er zeker weten weer een eigen paard.. Het idee de rest van mn leven op de manege te blijven rijden, het idee alleen al...
Ik wil wel op een manege staan met mn eigen paard, de gezelligheid enz.. Maar de rest.
lilykashmir schreef:Vertel Brig,!
Wahha idd, laten we nog maar even dromen Liz
__Artje__ schreef:Ik ga iig dan weer naar een manege
En misschien een VP.
En dan.. als ik ooit het geld heb een eigen
Maar eerst lekker dromen
Olympia schreef:__Artje__ schreef:Ik ga iig dan weer naar een manege
En misschien een VP.
En dan.. als ik ooit het geld heb een eigen
Maar eerst lekker dromen
Ik heb een eigen gehad... Dus weet heel goed wat dat inhoud.. En dat is denk ik waarom mijn drang zo groot is..
Anora schreef:Ik ben van mening dat het per manege héél erg verschilt watvoor les er gegeven wordt, maar ik ben niet van plan om nog in een groepsles te gaan rijden, dan zou ik dit misschien doen om de gezelligheid maar ik denk niet dat ik dan nog veel bij kan leren, scheelt natuurlijk erg veel per manege maar toch. Manege's waar je in de les achter elkaar moet rijden nen van A naar C als dat gezegt word, dat vind ik dus echt niksin een les moet je zelfstandig kunnen rijden en pas op die manier kan de lesgeefster jou aanspreken op je fouten. Wat doe je fout als je netjes in een rijtje de rest volgt