Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ik heb ondertussen daar ook een welsh gereden maar die vond ik helemaal niet leuk en ze wouden dat ik iedere keer ging rijden omdat die eigenlijk niet stil kan staan en ik wou dan mijn verzorgpony (hier mag ik ook alles mee doen wat ik wil als het maar veilig en verantwoordelijk blijft maar dat doe ik sowieso) poetsen en rijden, maar dan kwam het meisje en dan vond ze het fijn als ik gereden had want ze is heel onzeker en ik had totaal geen klik met die pony dus dat werd niks en die heeft een nieuwe bijrijder gevonden die hem wel leuk vind
en nu heb ik dus twee geweldige gratis bijrijd/verzorg pony's. En mijn vriendin had overal in de buurt gevraagd al heel vaak maar al die paarden waren wild of eentje in de kudde was wild
en nu zag ze toen ze naar haar verzorgshet ging(die gaat ze sowieso houden) een klein paadje daar is ze gaan vragen stonden heel veel paarden en ze heeft nu een bijrijdpaard een kwpn van 23 heel dichtbij en die mensen zeiden dat ze de eerste in een paar jaar dat ze daar woonden meisjes waren die kwamen vragen om te verzorgen zo verscholen is het dus het is gewoon geluk hebben
. Als hij wat ouder is en ik zou meer tijd hebben, dan zou ik iemand met minder ervaring eventueel kunnen begeleiden en dan zou het geen probleem zijn.
. 
.
.
.
.
.
ben, maar ik ben best strikt op de basispunten.
.
. Voor mijn bonte vind ik het echter, net als sneeuwpop met haar paard, te risicovol.