Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
kiki1976 schreef:Vanmiddag een mailt van iemand van 20 die opzoek was naar een bijrijpaardje.
Daarna even gebeld met d'r, en klonk positief.
Zaterdagmiddag komt ze langs op stal
_nvds schreef:Ik heb ook alleen een buitenbak.. Maar wel een grote en goede. Als het echt heel de dag heeft geregend ligt er een plas in maar meestal niet
Ik mag natuurlijk niet klagen dat ik de bak mag gebruiken gratis en voor niets, maar echt geweldig is het niet. Meestal zitten er kuilen in, sommige ook wat dieper, omdat die paarden van haar vaak in de bak hun benen mogen strekken en ze dan gaan schrapen. Daar liggen dus wel meerdere plassen in. Maar paardlief moet er nu gewoon doorheen.
Ook buiten door de plassen, beetje water moet ie niet eng vinden, maar vind het toch wel fijner als ik thuis een bak heb waar al dat water gewoon in wegloopt, zodat ik een redelijk droge bak heb.

Achja dan maar lekker veel grondwerken en van de zomer rijden we wel weer.

anders had ik echt een probleem gehad... Gooya schreef:Deel 4 alweer![]()
Voor degene die willen praten over het zoeken naar verzorgpaarden is er dit topic: [VP] Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1
Advertenties mogen alleen geplaatst worden in de rubriek bijrijders/verzorgers van de Bokt Markt.
Ik wens jullie veel plezier in dit topic en hoop dat jullie veel nuttige info uit kunnen wisselen.
binnenbakken leuk maar smoorheet met rijden, vaker stoffig en de sfeer op een dergelijke stal is toch anders vaak. Meer gericht op dressuur en dressuurpaarden waar je met een grovere pony toch vaak "bekeken" wordt door de medestalgenoten. En de manegekindjes je pony juist helemaal het einde vinden.
ook niet gratis. Of ze bleven uiteindelijk gewoon weg of met rijden ging het zo mis dat een pony er zelfs heel langdurig kreupel door is geweest.
of mijn zadel aan gort met een gebroken boom. Voor mij toen voldoende reden om iemand de deur te wijzen, wat ze zelf ook logisch vonden als ze na zoiets al zelf niet eens wegbleven.
Ik zou wel foto's in je advertentie zetten, vind ik zelf toch altijd erg fijn. Dan zie je met wie en wat je te maken hebt.
Helaas denken er zat anders over..