Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
elainelouise schreef:Ja dat is inderdaad wel ver. Dat loopt ook wel in de kosten. Nouja als ik zo in je profiel kijk Joolien dan moet dat paardje er sowieso wel komen. Je rijd hartstikke goed wat ik zo kan zien
kosseh schreef:Ik ben nog steeds opzoek. Al 3 jaar en nog niks gevonden. Een keer aan bod gehad maar dat was een uur fietsen, wat te ver is
Maar heb nu wel een soort van verzorgpaard. Een manege paard die een blessure had en nu weer mag opbouwen. Al een tijdje elke zaterdag en zondag verzorgd en gelongeerd. En mag helpen met opbouwen/rijden![]()
Doe hem door de weeks ook wel is, als ik kan.
Hoop dat dit een mooi opstapje is naar een verzorg/bijrijpaard. ook omdat ik nu meer in contact kom met de eigenaren van pension paarden
HorseLove456 schreef:kosseh schreef:Ik ben nog steeds opzoek. Al 3 jaar en nog niks gevonden. Een keer aan bod gehad maar dat was een uur fietsen, wat te ver is
Maar heb nu wel een soort van verzorgpaard. Een manege paard die een blessure had en nu weer mag opbouwen. Al een tijdje elke zaterdag en zondag verzorgd en gelongeerd. En mag helpen met opbouwen/rijden![]()
Doe hem door de weeks ook wel is, als ik kan.
Hoop dat dit een mooi opstapje is naar een verzorg/bijrijpaard. ook omdat ik nu meer in contact kom met de eigenaren van pension paarden
Ik heb nu bijna nieuwe vp's , is 40 minuten fietsen , Maar ik heb t er wel voor over![]()
chelle_dora schreef:Grenzen aan lengte en gewicht zijn toch ook logisch? Als je een pony hebt of een klein paard, ga je daar niet iemand opzetten van 100 kilo of iemand die er dik 50 cm bovenuit torent.
brechtjexx schreef:Ik zoek al heel lang een verzorgpony en ik wil niet graag betalen en ik woon in Ouddorp veel paarden alleen allemaal bezetIk heb met toen een vriendin een soort ongeluk gehad het was koud
maar zij werd geraakt door een auto en we kwamen tegen elkaar aan en vielen we hebben hulp gekregen en ik wil graag weer een verzorgpony