Ja er komen foto's Hij heeft er al 5 keer op gelopen een jaar terug ongeveer dus hij kan het wel Ik heb een foto van de gallop gister zien?? Ik ben daar nu 1,5 week aan het trainen om deze gallop te krijgen
En mijn houding is slecht weet ik Ik heb een oververmoeide rug en armspieren dus zit ik wat slechter maar het gaat steeds beter En zijn halshouding is op die foto nog niet goed normaal wel op de foto niet Maar het ging mij vooral om beengebruik
Niet zenuwachtig zijn haha, wedstrijden zijn leuk, én tenslotte voor de lol. Je kan het!
Zo, ik ging net op weg naar m'n werk. Kom ik daar, kan ik meteen weer naar huis Omdat het sinterklaas is moest iedereen van 4 tot 6 werken, maar ik stond gewoon ingedeeld van 5 tot 8. Lekker slim...
Rustig rijden, voor alle onderdelen rustig de tijd nemen en je niet gaan haasten ofzo. Deed ik in het begin wel omdat ik zenuwachtig was, reed ik erg snel en daarom sneed ik bochtjes af enz. Let goed op de details. Houding moet goed zijn, bij de manege let de jury meestal op de ruiter ipv hoe het paard loopt, dus maak je meer druk om je eigen houding dan om de pony