Pattypaard schreef::oo
ik had.. alleen paardrijbroek.
t-shirtje + jas aan.. en 2 paar dunne sokken(en laarze)
en op de fiets..een niet al te dikke broer, een paar sokken, t-shirtje + jas.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pattypaard schreef::oo
Thunder4ever schreef:goeiemiddag! heb zin om mn haar te kleuren met colorpulse, weet alleen nog nie welke kleur, vorige keer had ik oranje en nu wil ik wel kastanje bruin ofzo
Thunder4ever schreef:Pattypaard schreef:
![]()
![]()
PinkyPower schreef:Thunder4ever schreef:goeiemiddag! heb zin om mn haar te kleuren met colorpulse, weet alleen nog nie welke kleur, vorige keer had ik oranje en nu wil ik wel kastanje bruin ofzo
ik had eerst ook oranje gedaan... werd echt knal oranje want ik ben blond...Opzich vond ik het ook nog best wel grappig staan, na een paar dagen werd het wel steeds meer goud achtig iets
immerslief schreef:ik ga bij mijn oma logeren dat is dus 2 fleece dekens een electrice dan als je sochtens wakker wordt je kleding in bed wachtenw tot ze warm zijn snel naar de pleewee. en dan snel naar de kachel. maar morgen rijden wordt wel lekker zadel met een uitrijdeken erover lekker warm.
wuij hebben ook een doos op in de klas. zo'n rijk wijf. die ook echt denk dat ze alles is zegt ze ineens weet je ik ga dit weekend naar parijs even naar een theater en dan lekker shoppen. of ik ga dit weekend golfen wa het is ook de manier waarop ze het zecht zo uit de hoogte. als ze het gewoon zou zeggen had ik der niet zo'n hekel aan. maarja wat doe je aan zo'n doos.
Thunder4ever schreef::P ik lust geen koffie hahaaha ik had chocomel
Maar dat is wel stom patty!maar dan kom je vrijdag avond toch bij mij in de les lesse? in de grote binnenbak
je zou toch al een keertje komen om vliegles te oefenen met Mariska
kom je nu gwoon met Nike lessen
Het begint om kwart voor 6 ik zie je wel komen
Ik ga nu in baddus tot strakjes
Ier schreef:Als ik wat zeg, reageert er nooit iemand.Het is hier levenloos..