Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sees schreef:Ik vond vroeger alles rondom de paarden leuk: mesten, voeren, met de beginners mee lopen, van alleen al kijken naar een paard werd ik happy. Ik heb heel veel geluk gehad met mijn lieve bijrijders maar als ik het zo om me heen hoor, lijkt het wel of die van vroeger instelling een stille dood gestorven is...
Citaat:Hyppolyte, blijkbaar voelde jij je aangevallen dat ik begon over je ervaring.
Ik heb ervaring met buiten rijden, met paarden zadelmak maken en doorrijden en voldoende wedstrijdervaring.
Wil niet zeggen dat ik niet nog heel veel kan leren... anders zou ik wel een bekende ruiter zijn :-p
Maar wat ik ermee wil zeggen is dat ik wel door je reacties in dit topic kan zien dat je minder ervaren ben dan ik.
Om het dan weer te hebben over het onderwerp van dit topic, vind ik het raar dat jij geld vraagt voor de begeleiding. Ik zie het meer als iemabd helpen, omdat je ook geen papier hebt van een opleiding als instructreur.
Een onkostenvergoeding voor het paard snap ik wel.
Dus wil niet zeggen dat ik een bijdrage niet logisch vind. Alleen je reden vind ik dus niet logisch.
Vreemd vind ik het dan ook dat jij een duidelijk negatieve mening hebt tegenover menaen die meer dan 100 aan bijdrage vragen, terwijl hun vaste kosten ook veel hoger zijn dan die van jou (of je ouders? )