Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en na een half jaar bijrijdsterpauze ben ik weer op zoek naar een bijrijder omg Alkmaar.
Het is inderdaad wel fijn om je bijrijdster te kunnen begeleiden, zo zie je maar weer dat dat nooit verkeerd is
Een meisje van 12 .. ik wil niet graag een jong iemand maar haar zus verzorgt hier een fries en me moeder wil graag dat ik het probeer [***] schreef:nvds, tjah 12 is best jong, ik weet niet of je er zelf tijd in wil steken?
Zoals Carina deed ben ik zelf nu bezig met een jong onervaren kindje als bijrijdster en dit is een bewuste keuze geweest.
Wel moet je hier enorm veel tijd in steken, maar dat vind ik het zelf zeker waard.
Hopen dat het zaterdag wat wordt Carina!
Kwam toen ze 11/12 was geloof ik en is gestopt toen ze 15/16 was, helaas ook wegens school
Welke omgeving zit je?
Soms moet je even bijsturen hoe jong of oud ze nog zijn, en als je pony gewoon braaf is met kinderen zie ik er geen problemen mee. Natuurlijk moeten ze niet te jong en te klein zijn, maar Jewel is ook geen 1.80 geloof ik dus ik zie daar op zich het probleem nog niet van in, zeker als d'r oudere zus een Fries doet op dezelfde stal, dan denk ik zomaar dat die twee heel veel samen bezig zullen zijn met de paarden!
Als ze kunnen rijden maakt de lengte niks uit
als ze maar kunnen rijden en niet zo snel bang zijn komen ze een heel end