hyppolyte schreef:Ja natuurlijk blijf je er in eerste instantie bij, dat heet je verantwoordelijkheid nemen, maar als het goed gaat dan mogen ze op een gegeven moment wel zelfstandig op pad. Bijrijders die eisen gaan stellen kunnen weer heel makkelijk verder gaan zoeken, dat is simpel zat. Vond alleen dat er erg fanatiek gereageerd werd op emmaa, terwijl die helemaal geen gekke dingen zegt.
Ongeacht de regio vind ik een bijdrage van 100+ euro gewoon hoog en het mooie is dat de mensen die een hogere bijdrage vragen, juist vaak ook de meeste beperkingen opleggen. Die hebben de waan dat een bijrijdster op de blote knietjes mag danken dat ze op hun geweldige (zogenaamde 'sport')paard mogen rijden. Dat is net zo absurd als de meiden die denken dat een eigenaar blij mag zijn dat ze willen komen, het bijrijden is een wisselwerking, je bewijst elkaar een dienst, zo moet je dat zien i.m.o.
Hier wil ik even op reageren aangezien ik heb degene ben die gezegd heeft dat eigenaren blij zijn dat wij willen komen, ik vind deze gedachte niet zo absurd als eigenaren €100,- + gaan vragen, want dan vind ik inderdaad dat ze blij moeten zijn dat er mensen zijn die zo'n bedragen per maand willen gaan betalen, mits er ook veel voor terugkomt. Want €100,- per maand en dan alleen een beetje mogen rond hobbelen in de bak met 1000en regels aan je laars vind ik gewoon belachelijk.
Denk dat veel mensen die opmerking ook fout begrepen hebben maar ik vind het gewoon belachelijk om zoveel geld te vragen voor een of twee keer in de week een uurtje zelfstandig dressuren.