Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:55

Vind trouwens wel heeeeel goed matchen (ahum). Kleinevos haar reacties hier tegenover haar onderschrift :+ :')

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:57

kleinevos schreef:
Maar wat wil je daar nu mee zeggen als ik vragen mag?

Wat ik persoonlijk vind en wat loveies misschien ook wel bedoelt. Je hebt net een account op Bokt en komt even binnenstormen in het topic en weet vervolgens niet hoe bokt werkt.. Geen aanval op jou, maar vind ik toch een beetje onbenullig..

kleinevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 23:58

Het is toch zo?

En wat is daar onbenullig aan? Dit is het eerste wat ik tegen kom

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:01

Beniesje schreef:
kleinevos schreef:

Wat ik persoonlijk vind en wat loveies misschien ook wel bedoelt. Je hebt net een account op Bokt en komt even binnenstormen in het topic en weet vervolgens niet hoe bokt werkt.. Geen aanval op jou, maar vind ik toch een beetje onbenullig..

En zo is het. _/-\o_ . En nee dit is ook geen aanval hoor :)

kleinevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:01

Moet ik mijn onderschrift veranderen? Ik doe het zo voor je :P

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:04

Beniesje schreef:
kleinevos schreef:

Eens, heel apart allemaal.

Zullen we weer gewoon ontopic gaan?
Wie was dat ook al weer die een 2e afspraak bij die tinkerboerderij had? Gefeliciteerd! Super leuk, spannend ook :)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:06

Nou dat gaat lekker hier. Gaat wel heel snel ineens. Iedereen die een verzorgpaard gevonden heeft gefeliciteerd.

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:06

kleinevos schreef:
Het is toch zo?

Als je iets niet snapt dan hoef je dat niet in een discussietopic te vragen. We helpen je natuurlijk graag, maar niet midden in een discussie(topic) Daar is het niet voor bedoeld. Je komt dus een beetje onbenullig over omdat je overkomt als iemand dje nog niet zo goed weet hoe het werkt en wat je wel en niet kan maken in bepaalde topics.

Daarbij vind ik ook dat je erg aangevallen reageerd. Mijn antwoord is zeker niet aanvallend bedoelt.

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:08

@ DiertjeC.
Dat was ik! :wave:
Ja het ging super! Echt leuke mensen en leuke paarden! Stuk of 15/16 paarden (3 veulens meegerekend) en ze zijn er heel los in dingen zover ik vandaag al heb gemerkt! En het is gewoon een superkans, kan er zoveel leren! :D

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:08

Sorry, lijkt me verstandig om inderdaad weer ontopic te gaan! :j

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:09

Beniesje schreef:
kleinevos schreef:
Het is toch zo?

Als je iets niet snapt dan hoef je dat niet in een discussietopic te vragen. We helpen je natuurlijk graag, maar niet midden in een discussie(topic) Daar is het niet voor bedoeld. Je komt dus een beetje onbenullig over omdat je overkomt als iemand dje nog niet zo goed weet hoe het werkt en wat je wel en niet kan maken in bepaalde topics.

Daarbij vind ik ook dat je erg aangevallen reageerd. Mijn antwoord is zeker niet aanvallend bedoelt. Mag ik vragen wat je bedoelt met het eerste wat je tegenkom?

En dan vooral ook gelijk in de discussie mengen is nogal apart :)
Maar we helpen je inderdaad graag, maar er is ook een apart forum gedeelte voor net beginnende bokkers :)

@elainelouise, super tof hoor! Hele gave kans ook! Ga je veel van leren!

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:09

kleinevos schreef:
Moet ik mijn onderschrift veranderen? Ik doe het zo voor je :P

Haha dat hoeft voor mij niet hoor :p , viel me gewoon op :P

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:10

elainelouise schreef:
Vind trouwens wel heeeeel goed matchen (ahum). Kleinevos haar reacties hier tegenover haar onderschrift :+ :')

Die is ook "opeens" aangepast. :+

kleinevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:11

Ja sorry ik kan daar gewoon niet zo goed tegen ofzo heb nogal veel mee gemaakt de laatste tijd en je hebt sws gelijk ik zie absoluut geen verschil in topics (op naam na dan :D )

Sorry van mij zal je geen last meet hebben
Weltrusten :wave:

En btw heb ik speciaal voor jullue gedaan

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:11

@DiertjeC
Ja ben er ontzettend blij mee! Kan mezelf gewoon meer ontwikkelen, en de paardjes leren er ook nog van :) 2 vliegen in 1 klap :P

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:12

elainelouise schreef:
@ DiertjeC.
Ja het ging super! Echt leuke mensen en leuke paarden! Stuk of 15/16 paarden (3 veulens meegerekend) en ze zijn er heel los in dingen zover ik vandaag al heb gemerkt! En het is gewoon een superkans, kan er zoveel leren! :D

Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je niks zal leren! Lijkt me erg leuk, maar ook vooral heel interessant in die richting!

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:12

Loveies schreef:
elainelouise schreef:

Die is ook "opeens" aangepast. :+

_O-

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:13

@elainelouise, ja precies. Echt super, en als je dan ook nog begeleiding krijgt, helemaal top, kan je later ook nog een hoop mee :)

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:14

kleinevos schreef:
Ja sorry ik kan daar gewoon niet zo goed tegen ofzo heb nogal veel mee gemaakt de laatste tijd en je hebt sws gelijk ik zie absoluut geen verschil in topics (op naam na dan :D )

Sorry van mij zal je geen last meet hebben
Weltrusten :wave:

En btw heb ik speciaal voor jullue gedaan

Fijn dat je het zelf ook snapt :) Ga eerst Bokt is ontdekken! Snel goenoeg zul je alles snappen! :j

Welterusten

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:15

Beniesje schreef:
elainelouise schreef:
@ DiertjeC.

Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je niks zal leren! Lijkt me erg leuk, maar ook vooral heel interessant in die richting!

Ja inderdaad, ook omdat ze er ook een dekhengst hebben staan, en aangezien ze alleen natuurlijke dekkingen doen, zal ik dus ook met de dekkingen mee gaan helpen. En dus keuringen, het inrijden&doorrijden en dressuurmatig trainen.. Dat is volgens mij een echt droomadres. *\o/* _O-

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:17

Diertjec schreef:
@elainelouise, ja precies. Echt super, en als je dan ook nog begeleiding krijgt, helemaal top, kan je later ook nog een hoop mee :)

Ja ik krijg er goede begeleiding bij, anders had ik het niet gedaan omdat ik geen ervaring heb in o.a. het inrijden.. en ik wil niet een (onbedoeld) vern**kt paard afleveren haha :+

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:19

Ja wilde net zeggen echt een buitenkansje, je hebt niet 2maar zelfs 3 vliegen in een klap! Of misschien wel 4, maar in ieder geval veel vliegen :+ Keuringen, trainen, inrijden/doorrijden en het helpen met dekkingen! Bofkont! Hahahha :')

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:19

Echt een onwijs gave kans zeg!

elainelouise

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:24

Ja echt he. Inderdaad 4 klappen haha _O-
Nouja ik heb er ook al een vriendje :P hengstje van maart/april week niet meer van m'n zijde af. _O- dus die is al voor mij gereserveerd haha! _O-
Nee maar ik heb weer genoeg gezwijmeld.. ik wil ook updates van jullie! ~~}>

Duimelotje

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:27

_O-

Ik z jullie op de hoigte houden hoor, verder heb ik niet zoveel te vertellen... Had trouwens net ook mijn advertentie op MP gezet, krijg ik die reactie. Eens even kijken, maar het liefst delete ik die van MP gelijk... :')