Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kleinevos schreef:Maar wat wil je daar nu mee zeggen als ik vragen mag?
Beniesje schreef:kleinevos schreef:Maar wat wil je daar nu mee zeggen als ik vragen mag?
Wat ik persoonlijk vind en wat loveies misschien ook wel bedoelt. Je hebt net een account op Bokt en komt even binnenstormen in het topic en weet vervolgens niet hoe bokt werkt.. Geen aanval op jou, maar vind ik toch een beetje onbenullig..
Beniesje schreef:kleinevos schreef:Maar wat wil je daar nu mee zeggen als ik vragen mag?
Wat ik persoonlijk vind en wat loveies misschien ook wel bedoelt. Je hebt net een account op Bokt en komt even binnenstormen in het topic en weet vervolgens niet hoe bokt werkt.. Geen aanval op jou, maar vind ik toch een beetje onbenullig..
kleinevos schreef:Het is toch zo?
En wat is daar onbenullig aan? Dit is het eerste wat ik tegen kom
Beniesje schreef:kleinevos schreef:Het is toch zo?
En wat is daar onbenullig aan? Dit is het eerste wat ik tegen kom
Als je iets niet snapt dan hoef je dat niet in een discussietopic te vragen. We helpen je natuurlijk graag, maar niet midden in een discussie(topic) Daar is het niet voor bedoeld. Je komt dus een beetje onbenullig over omdat je overkomt als iemand dje nog niet zo goed weet hoe het werkt en wat je wel en niet kan maken in bepaalde topics.
Daarbij vind ik ook dat je erg aangevallen reageerd. Mijn antwoord is zeker niet aanvallend bedoelt. Mag ik vragen wat je bedoelt met het eerste wat je tegenkom?
elainelouise schreef:@ DiertjeC.
Dat was ik!![]()
Ja het ging super! Echt leuke mensen en leuke paarden! Stuk of 15/16 paarden (3 veulens meegerekend) en ze zijn er heel los in dingen zover ik vandaag al heb gemerkt! En het is gewoon een superkans, kan er zoveel leren!
kleinevos schreef:Ja sorry ik kan daar gewoon niet zo goed tegen ofzo heb nogal veel mee gemaakt de laatste tijd en je hebt sws gelijk ik zie absoluut geen verschil in topics (op naam na dan)
Sorry van mij zal je geen last meet hebben
Weltrusten
En btw heb ik speciaal voor jullue gedaan
Beniesje schreef:elainelouise schreef:@ DiertjeC.
Dat was ik!![]()
Ja het ging super! Echt leuke mensen en leuke paarden! Stuk of 15/16 paarden (3 veulens meegerekend) en ze zijn er heel los in dingen zover ik vandaag al heb gemerkt! En het is gewoon een superkans, kan er zoveel leren!
Je hoeft in ieder geval niet bang te zijn dat je niks zal leren! Lijkt me erg leuk, maar ook vooral heel interessant in die richting!
Diertjec schreef:@elainelouise, ja precies. Echt super, en als je dan ook nog begeleiding krijgt, helemaal top, kan je later ook nog een hoop mee