Diertjec schreef:Loveies schreef:
Maar een paar kranten in een brievenbus duwen elke ochtend is toch totaal iets anders dan de zorg dragen voor een paard. Een krant heeft geen gevoel, een paard wel. Een krant heeft geen kennis nodig om in een brievenbus te stoppen, de verzorging van een paard wel.
(ik heb nog niet bijgelezen, maar okee xd)
Het is inderdaad wat anders, maar het is allebei verantwoordelijkheid. Ik heb zelf een paard, waar ik alle verantwoordelijkheid zelf voor draag. Ik loop 2 jaar de ochtendkrant, en ik weet toch dat ik wel enigszins mijn verantwoordelijkheid daarvandaan heb gehaald.
Ik vind de verantwoordelijkheid voor een krantenwijk/folderwijk en een paard, toch wel enigszins op elkaar lijken.
Je zal toch echt zorgvuldig met je kranten om moeten gaan. Misschien stom gezegd, maar als ik m'n kranten loop, dan zijn m'n kranten op dat moment m'n 'alles'. Ik vind het onwijs k*t als er een krant nat wordt, of als ie iets te gekreukt in de brievenbus beland. Je kan toch wel een soort zeggen dat die kranten voor mij een soort gevoel hebben (oh wat klinkt dit stom)
Naja, ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik vind het best wel extreem hoe hier op dit wordt gereageerd.
Daar verschillen onze mening dan enorm in.
Ik zie (als bijrijder!) wel degelijk verschil in de verantwoordelijkheid voor een paard en een stel kranten, maar hier kun jij natuurlijk anders over denken.