Ja we moeten project doen voor school, en we wilden het graag voor een keertje doen dus was wel erg spannend! Doen we verder ook nooit meer en bovendien zien weinig mensen het
School tot 4 uur, daarna kickboksen tot half 5 daarna snel eten, om half 8 snel naar Wyona en dan heb ik springles tot 10 uur, als ik eenmaal thuis ben is het alweer 11 uur..
helaas opa&oma ook geen optie. die mensen hebben het al zo druk.en krijgen een beroerte om de kleinste dingen.Maken zich al zorgen dat de kleine slecht groeit. Dus als ze zien dat die slecht eet,schieten ze gelijk in de stress
Nopes,alle vriendinnen wonen bij ouders, en die ouders zitten niet te wachten op een kind van 9 maanden
Room,ja woon nu momenteeul nog bij ex vriend ja. Dit betekend dus ook dat hij nu niks meer betaald voor me(wat erg logies is)Helaas moest me paardenstal nog betaald worden 3stallen. Dus dat word pony's verkopen,of ergens bij iemand anders droppen die ze wel een goed leven kan geven.
Nopes,en hun moeten ook gewoon hun geld hebben. praten over 500eurie's elke maand.
Ik ben er gewoon uit,ik ga er 2 de deur uit doen.Ik hou er 1 plus verzorgfries. Gaat praten met de eigenaars van de fries,betalen gelukkig nu al de helft van de 1e stal geweldige lieve mensen Ga vragen of hun de pony's willen hebben,zo niet moeten ze toch echt naar een ander. Dus iemand nog intresse?
Haha helaas de eerste is me beste maatje. Die is er altijd al geweest die heb ik inmiddels al 8 jaar Dus die houd ik,en dat weet me mams ook.Des noods betaald zei hem. Heb hem van haar gehad ooit,dus voor die ziet ze geen problemen. maar wel voor 3
Snap ik ook wel tis veel geld.
Hoe ik het opbreng,simpel.Ik niet me vriend.Toen ik nog zelf werkte onderhoude ik ze zelf.Maar ik ben gestopt toen met werk voor kind.dus vriend nu al aantal maandjes.
Tja verkopen zal een optie zijn,maar de witte heeft scheur in der hoef en dus eigelijk onberijdbaar.En de shettie is een veulen.