lotte_11 schreef:ik heb al in jouw proviel gekeken..vind die kleinere versie foto veel mooier.hoe doe je datt?Gewoon met Photofiltre
Ik upload bij www.imageshack.us ; want daar blijft ie voor altijd staan..@Annn; haha, ik ben vandaag niet echt moe..
Ik doe bij photobucket.com blijft ook altijd staan wil wel naar courage maar niet zo'n zin om alleen te gaan.. het hoeft ook niet perse vandaag omdat ik gisteren ook ben geweest maar heb toch niks beters te doen
Moet zo ook nog met 2 meisjes uit mn klas een wiskunde project gaan maken.. Moeten we naar een huis gaan, opmeten en alles.. en dan voor/zij/boven aanzicht gaan maken Echt dóm, heb er geen zin in!
Voor degene die willen : Mag ik van jullie een foto? want ik wil een "collage" maken van de verzorgmiepjes, voor in mijn profiel, alleen dan sonder pony's
hee iris kijk jij ook desperate housewifes bijna niemand die ik ken kijkt het goed idee robin zal ik ook zoeken (A)
Ik heb nu dit:En deze mensen verdienen een speciaal plekje in mijn profiel: De verzorgmiepjes!!en dan foto bijv. van jou iris.. En dan (Irismacho) of van bijv. patty (Pattypaard)