Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
emily2105 schreef:Ik hoef niet perse wedstrijden te rijden maar het zou me wel leuk lijken om die ervaring op te doen. Maar dan hebben mijn ouders gezegd dat ze me een deel willen sponsoren. Wedstrijden zouden dan op eigen kosten komen, behalve als de eigenaar zelf iets anders in gedachte heeft natuurlijk.
Maar een vaste bijdrage per maand kan ik helaas niet betalen. We hebben het hier thuis nou eenmaal niet breed. En dan ben ik nog steeds heel serieus, maar het geld kunnen we eigenlijk niet missen.
emily2105 schreef:Ik heb hem nu aangepast. Ik weet niet of u het zo bedoelt?
Max_en_Max schreef:Spannend! Ik heb vandaag voor het eerst een advertentie geplaatstOp zoek naar een bijrijder, hebben jullie nog evt. tips, aanmerkingen op mijn advertentie?
http://www.bokt.nl/markt/ad/221867/gezo ... jrijder-nb
0000 schreef:emily2105 schreef:Ik heb hem nu aangepast. Ik weet niet of u het zo bedoelt?
Leuk! Wat me nu weer opvalt trouwens, wil je op de manege blijven rijden of niet? Als je eventueel in plaats van op de manege, af en toe met je verzorgpaard zou willen lessen zou dat voor mij nog wel weer een pluspunt zijn nl.
0000 schreef:Max_en_Max schreef:Spannend! Ik heb vandaag voor het eerst een advertentie geplaatstOp zoek naar een bijrijder, hebben jullie nog evt. tips, aanmerkingen op mijn advertentie?
http://www.bokt.nl/markt/ad/221867/gezo ... jrijder-nb
Ik zou wel iets meer willen weten wat je precies verwacht (ook om veel niet passende reacties te voorkomen). Hoe staat hij gestald, wat moet je doen?
JastieHorse schreef:Nou ik ben nog steeds op zoek naar een aantal verzorgsters. Het liefst 2 voor mijn haflingermerrie en 1 voor mijn kwpnmerrie. De haflingerhengst neemt nogal wat tijd in beslag qua aandacht en dingen aanleren dus ik moet er echt aan gaan geloven.. Helaas nog niemand gevonden. Ga straks weer even advertenties plaatsen.
Nadia, heb jij al iemand gevonden?
Emily, ik vind je advertentie wel netjes zo.