chelle_dora schreef:Dan moet ze al helemaal niet aan een verzorgpaard beginnen... Om maar even in de 'moeten' sfeer te blijven... Want je gaat daar geheid tegenaan lopen als je het niet eens bent met de eigenaar, wat doe je dan?
ik wil me verder niet met deze discussie bemoeien nu begin ik me ook in het nauw gedreven te voelen en een 4 of 5 tegen een. ik snap jullie punt maar ook heel erg die van haar. ken jij lienieminie? zo nee dan hoef je ook niet zo over haar te praten. ik ken haar ook niet maar ik probeer het van beide standpunten helder te krijgen sorry dat ik me ermee bemoei. en ik denk absoluut niet dat iemand zichzelf te goed kan vinden maar ik snap wel dat je gefrustreerd raakt omdat je na 2 jaar nog steeds geen bijrijdpony hebt gevonden. en je hoeft niet te zeggen dat ze niet met de mening om kan gaan in een forum want nogmaals je kent haar niet. dan weet je ook niet hoe ze ermee omgaat.
ik heb al gezegt ze kan zich gewoon niet goed verwoorden maar ik heb nog nooit gelezen dat ze zichzelf te goed vind of te verantwoordelijk of iets dergelijks. jullie kunnen er toch ook gewoon normaal over praten. ik heb wel geteld 2 mensen gezien die aan haar kant staan (inclusief ikzelf) en ik denk minimaal een stuk of 7 die gewoon tegen haar zijn
en voor de laatste keer ik bemoei me verder nergens mee want ik zie nu dus ook dat je met zo'n forum alleen maar gezeur krijgt
fijne dag nog