Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ti_Amo schreef:ik vind het juist moeilijk om een bijrijdpaardje te vinden, ik zoek er 1 omgeving pijnacker.
ben 18 jaar en heb zelf paarden gehad, rij al 11 jaar en heb voorheen m2 dressuur gestart, maar vind springen en buitenritten ook geweldig![]()
zoekt u iemand? pb staat open
brigitta1987 schreef:Ti_Amo schreef:ik vind het juist moeilijk om een bijrijdpaardje te vinden, ik zoek er 1 omgeving pijnacker.
ben 18 jaar en heb zelf paarden gehad, rij al 11 jaar en heb voorheen m2 dressuur gestart, maar vind springen en buitenritten ook geweldig![]()
zoekt u iemand? pb staat open
Wat raar dat jij zoveel moeite hebt! Ik heb bijna precies evenveel ervaring als jij (ook m2, rijd zo'n 10 jaar, ook eigen paarden gehad), maar had binnen 3 weken een fijne pony om te rijden. Dat was tijdelijk ivm zwangerschap en toen ben ik weer gaan zoeken, na 2 weken had ik een leuk paardje gevonden om te rijden. Allebei binnen 10km van mijn huis. Ik heb zelfs nog een aantal mensen zelf afgezegd omdat het niet klikte met het paard, of met de ideeen van de eigenaar.
watdanhe schreef:Ik vind dat mensen wel heel hoge eisen stellen... Zoals min. 18 jaar, zoveel ervaring etc... Hun snappen gewoon niet dat de meeste paardenliefhebbers vn 18 een eigen paard hebben. .en dus geen tijd. nja, in plaats van te kijken hoe het gaat met een 13 jarige (bijna 14)...?!