Ging een keer mee met een vriendin en sindsdien mag ik blijven
quintyxoxo
Geplaatst: 12-09-10 21:48
Ik zat op voetbal en ging voor erbij op paardrijden, had me moeder verteld en toen zei zo'n vrouw dat ze een shetlander had die ik mocht verzorgen. Toen was er heel veel gezeur enz en toen ging ik met me vader op zoek naar een andere verzorgpony, kwamen we uit bij een pensionstalling waar ik dan een pony kun huren (wat ik ook heb gedaan) op t gegeven moment had ik dr gekocht. Toen ging ik verhuizen naar drenthe en heb ik daar zo een jaartje gestaan met dr, maar eigenlijk was ze gewoon TÉ gevaarlijk voor een rij pony, en ze heeft met haar fokker onder de kar gelegen dus maar verkocht voor de fok. Heb inmiddels 3 weken m'n nieuwe pony (via marktplaats)
duveltje2
Geplaatst: 13-09-10 13:40
Ik had een advertentie staan op marktplaats. Heb toen redelijk snel een reactie gehad van een vrouw. Zij zoch iemand voor 3x per week die haar 13 jarige ruin wou rijden, moest dan ook wel 2 stallen die dagen uitmesten. Nu rij ik daar al 5 maanden met veel plezier. Ik mag naar buiten, in de bak rijden, lessen. Ze laat me me gang gaan zolang Rodi maar goed behandelt word. En de korsten zijn alleen maar de hoefsmidt....
Juut
Geplaatst: 13-09-10 20:55
1e verzorgpony; briefje opgehangen in de super 2e; met vriendinnetje mee gegaan, die dit adres via haar vader kreeg 3e; werd ik door 2e naar gestuurd, en ben ik blijven hangen
doerakjeg2
Geplaatst: 13-09-10 21:26
Had een advertentie gezet op marktplaats, eerst een halfjaar niks gehoord maar toen was het raak
Magsie
Geplaatst: 14-09-10 10:37
via bokt
Poiuytrewq
Geplaatst: 14-09-10 17:51
Heb [***] verzorgd bij iemand bij wie ik een hele tijd jonge pony's heb verzorgd en beleerd. Nadat ik een jaar was gestopt had ze deze en vroeg ze of ik weer wilde helpen. Had toen geen rijpony, dus gedaan. (Alle pony's die zij had waren voor verkoop dus deze ook)
'Volgende week' zouden er mensen komen. Balen voor mij, 't klikte goed met deze. Nou stond mijn vorige pony te koop en vroeg haar of ze [***] voor me wilde houden tot vorige pony weg was. Wilde ze wel . Dat was 2,5 jaar terug alweer! Lucky me!
ik kreeg een stageplaats aangeboden. heb erop gereageerd. toen die vrouw zag hoe ik reed zei ze: Heb je een verzorgpony? Ik zei: nee, heb er wel 3 gehad. Ze zei: ik ken nog iemand die een pony heeft die niet bereden word. wil je een keer mee?
Mijn eigen pony is nu aan het revalideren na hoefbevangenheid, dus ik kan voorlopig nog niet rijden. Dus ik had een advertentie op mp gezet. Heel toevallig las mijn buurtgenootje die. Zij gaat tijdelijk op kamers voor haar stage en is dus alleen in het weekend thuis. Dus toen mailde ze me of ik haar paard door de weeks niet een paar keer wil rijden. Zo zijn we allebei geholpen.
maxitopper
Geplaatst: 06-10-10 12:22
Ik heb een advertentie geplaatst op marktplaats Ik kreeg eerst twee reactie maar die waren te ver weg en toen een reactie van de eigenares van een paard in Oud-Zuilen Dat is voor mij vijf minuten fietsen dus ik was heel blij Toen heb ik eerst ongeveer zes keer met haar meegelopen zodat ze zeker wist dat ik alles kon. En nu heb ik al sinds 31 januari dit jaar een verzorgpaard en ik ben gek op der
Lalee_
Geplaatst: 06-10-10 17:41
Ik heb gewoon aangebeld bij een huis met wat stallen en een bak ernaast, gevraagd of ze misschien leasepaarden hebben: O jahoor we hebben nog wel een friese merrie staan in de wei, die mag je wel leasen.. sinsdien heb ik echt de alleerliefste fries van het westelijk halfrond tot mijn beschiking, niemand anders least haar, en die mensen doen er ook nks mee dus jaa. En ik mag er alles mee doen..
Peer_hvj
Geplaatst: 08-10-10 17:42
via marktplaats en krijg nu nog heeeel misschien een vzpaardje erbij via bokt!
m'n eerste verzorgpony werd me aangeboden toen ik een wedstrijdje reed op een manege. alleen die had ik maar voor korte tijd, toen de pony weer braaf was, ging de eigenaar ermee rijden enzo
en m'n huidige verzorgpaard. ik reed niet meer paard, had er ook niet zoveel zin meer in nadat ik mn vorige verzorgpony kwijt was geraakt, maar zag een advertentie staan dat Dorus een verzorger nodig had. En zo kwam ik toch weer bij paarden terecht
voor sinterklaas gekregen. Manege eigenaar ( waar ik toen reed ) heeft pony opgezocht.
doerakjeg2
Geplaatst: 17-10-10 09:33
ik was al anderhalf jaar aan het zoeken en heb telkens een advertentie op marktplaats gezet, waar dan niks uitkwam. Na anderhalf jaar kreeg ik toch een mailtje, of ik een new forest wou verzorgen. En die verzorg ik nu. Heb heel veel geluk gehad, ze had eigenlijk al een ander meisje op het oog maar ik was net iets eerder met reageren
PuurxNatuur
Geplaatst: 17-10-10 09:54
Racer ; Ik en mijn vriendin waren al een tijdje opzoek naar een verzorgpony. En toen kwamen we racer tegen. Ze hadden nog meer paarden en kuduria die verzorgt mijn vriendin nu. Ik ben van Racer af gevallen en had me pols gebroken. Nu ben ik net uit het gips en ik ga hem alleen poetsen
Joep en Frits : Ik en mijn moeder gingen fietsen en toen kwamen we 2 shetlanders tegen en ik vond ze zo schattig. Maar ze waren schuw. Nu gaat het al stukken beter. Ze vertrouwen me bijna helemaal!