Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Romytjuuh schreef:....
Ja het is niet echt het strand bij de zee hoor, maar het veluwemeer en daar zit ook een erg mooi strand bijHeb weleens echte Strandritten gemaakt van de Zomer in Zeeland, echt geweldig is dat
Anora schreef:Ja het is ook een afknapper maar hij moet het zelf weten, zo zie je maar wat er van komt he, laat dit maar een les voor hem zijn..
Anora schreef:Die foto's zag ik net ja D, leuk
Romytjuuh schreef:Dat heeft iedereen erg vaak hoor DirkjeZoenen en geen verkering, is de nieuwste mode
Romytjuuh schreef:Dat heeft iedereen erg vaak hoor DZoenen en geen verkering, is de nieuwste mode
Anora schreef:Maarja vanavond weer partyyyyy!
Weet alleen nog niet echt wat ik aan moet doen..
Denk gewoon voetbalbroekje met netpanty's eronder, altijd grappig
veronalover schreef:HEt lijk me ook zooooooooooo gaaf om in volle galop met je lieveling (Verona oftewel) over het
strand te gaan + fotograaf!!en dan zo half in het water dat alles opspetterd, HEERLLIJK!!
Shaar schreef:veronalover schreef:HEt lijk me ook zooooooooooo gaaf om in volle galop met je lieveling (V oftewel) over het
strand te gaan + fotograaf!!en dan zo half in het water dat alles opspetterd, HEERLLIJK!!
Ik ga volgende week zondag met Stru naar het strand
En eind maart ga ik weer naar het strand haha, gaan we met een groep meiden en instructrice van de manege een strandrit maken