Wil ik pasteitjes gaan maken.. gaat ut niet Heb maar pom du ches ofzowiets en aardappelkroketjes in de ove gedaan
En als alles doorgaat enzo kom ik binnekort foto's maken! (robin)
Ik ga als ik zin en tijd heb.. soms iedere dag, soms ook dagje niet, soms ook meerdere keren per dag. (zo ben ik ook wel dat ik der 3 x per dag heenga )
Ja, maar dan ben je misschien wel te laat.. Dokters zeggen het niets voor niets hoor..
Doktors kunnen er ook vaak niks aan doen. Okeey, het is dan dom om het erger te maken natuurlijk. Heb der wel ervaring mee Maarja.. als je helemaal niet meer mag rijden of iets en je doet het zo graag, dan kan die pijn er wel bij hoor
An; Ik krijg alleen savonds eten, voor de rest moet ik zelf zorgen (soms ook savonds zelf) Dus dan zal ik wel moeten.. of ik moet steeds koud eten maar vind warm lekkerder.
Maar dokters weten wel waar ze over praten Patty. Oke een tijd niet mogen rijden is niet leuk, Maar je kan het alleen maar vergroten met een kans dat je een hele periode of misschien wel nooit meer mag rijden, Sjah dan zou ik toch voor t eerste kiezen.. En trouwens, rijden is toch niet het allebelangrijkste .. Je kan altijd nog poetsen..
jaa dus, ? ze kan het toch altijd proberen ? anders kan ze het nog altijd veranderen, dat is niet iets waar wij ons mee mogen bemoeien. ze weet nou heus wel wat jullie er van vinden.