Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anneroxanneJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 08:33

[***] schreef:
[ITP] Shoot van de allerleukste pony's

Wie wil zoiets niet verzorgen? :Y)

Heb nog steeds geen nieuwe advertentie geplaatst, heb het idee dat het toch geen zin heeft :')

als ik een beetje in de buurt woonde had ik al meteen een mailtje verstuurd

Hippepony

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 14:59

Ik heb een tijdje nagedacht en als jullie het een leuk idee lijkt, ga ik zelf een topic over, maar wat dachten jullie over een verzorgHOND :') gewoon uitlaten, mee op cursus enz. Je kunt misschien minder dan met een pony, maar voor verschillende meisjes is het misschien een oplossing.

Okee. als ik het zo lees denk ik echt van hoe kwam ik hier ooit op :') als jullie het niks vinden, gewoon zeggen hoor. En dan kruip ik ook weer onder mijn steen :D

xOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:07

bromfiets schreef:

heb even via google gekeken maar voor mij zou dit zo'n 50 minuutjes fietsen zijn vanuit roosendaal. vind ik opzich wel te doen, zolang er geen enge weggetjes zijn. maar ik weet niet hoe mijn ouders erover denken ;p

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:43

Een verzorghond, leuk idee toch? :D Ik denk dat daar best wel mensen voor te vinden zijn hoor :j

xOtje: Ik zou het zelfs niet zo'n probleem vinden om je ergens op te pikken hoor. Wat je verstaat onder enge weggetjes weet ik ook niet, maar je mag altijd komen kijken :) Wel slim om dan ook je ouders mee te nemen, dan weten zij ook precies wat en waar.

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:54

Of een verzorg koe :') of een schaap of geit of.... :') mijn fantasie slaat op hol xD

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 15:58

Wij hebben geiten, dus als je zin hebt... :+

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:01

Haha sorry beetje ver weg ;)

xOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:03

bromfiets schreef:
Een verzorghond, leuk idee toch? :D Ik denk dat daar best wel mensen voor te vinden zijn hoor :j

xOtje: Ik zou het zelfs niet zo'n probleem vinden om je ergens op te pikken hoor. Wat je verstaat onder enge weggetjes weet ik ook niet, maar je mag altijd komen kijken :) Wel slim om dan ook je ouders mee te nemen, dan weten zij ook precies wat en waar.

maar jij bent ook geen taxi lijkt me . :')

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:06

Taxi niet nee :') Maar we zouden bv wel in het dorp af kunnen spreken, anouk staat niet echt achteraf maar ik kan me wel voorstellen dat je ouders liever niet hebben dat je daar fietst. En of ik nou langs de ene kant rij of langs de andere kant maakt voor mij niet uit :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:12

Oeh! Hopelijk word dat nog eens wat :D

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:29

_O- Geiten :=

xOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:29

zal het er nog ff met mijn ouders over hebben, kijken of ik ze kan overtuigen haha.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:31

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn uitgebreide mail. De advertentie staat nog open maar dus nog niets gehoord na 3 dagen. Ik wacht nog even rustig af maar het zal wel niets worden zo. Ik snap er niets van, als je een paard zoekt en iets aangeboden krijgt meldt je toch op zijn minst dat je de mail hebt gehad en even moet nadenken lijkt me. Of er is een goede reden voor geen reactie, stevige griep of zo.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:33

karuna schreef:
Ik heb nog geen reactie gehad op mijn uitgebreide mail. De advertentie staat nog open maar dus nog niets gehoord na 3 dagen. Ik wacht nog even rustig af maar het zal wel niets worden zo. Ik snap er niets van, als je een paard zoekt en iets aangeboden krijgt meldt je toch op zijn minst dat je de mail hebt gehad en even moet nadenken lijkt me. Of er is een goede reden voor geen reactie, stevige griep of zo.

Er zijn ook mensen die niet bokt verslaafd zijn en dus 24/7 achter de pc zitten _O-

Weet jij veel misschien iets in de familie aan de hand? Onregelmatige diensten met werken? Kan vanalles zijn :j Ik zou gewoon rustig even afwachten!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:34

Is niet bokt maar marktplaats met een rechtstreekse mail in de advertentie. En heel vers geplaatst. Maar ik wacht ook rustig af, maar ga er geen tweede mail aan wagen.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:48

Ik zou het nog even tijd geven karuna, kan allerlei redenen hebben :)

Onze geiten houden van aandacht hoor (En van haarknabbelen en broekviesmaken :=)

xOtje: Is goed, ik hoor het wel :)

Ik heb me iig opgegeven voor een clinic van Thomas Ritter in mei, heb er nu al zin in :))

xOtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 16:52

is het trouwens daar bij afslag en dat je dan etten inrijd? ;D

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 17:21

Vanuit roosendaal afslag vosdonk/hoeven, aan het einde van de afrit rechtsaf richting sprundel en dan staat ze gelijk rechts naast de afrit eigenlijk :) Met de fiets moet je door st. willebrord rijden :)

Hippepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:30

Nouja, op een shetlander kan ik toch ook niet rijden en een geit of een hond kan je ook mee wandelen en honden zijn op dit moment (denk ik) makkelijker te vinden dan verzorgpony's :D :')

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:32

Zaterdag komt er iemand rijden, nu heeft iemand die op stal al een bijrijdpaardje heeft, aangeboden die van mij erbij te gaan rijden... Op zich... Ze rijdt netjes... maar ik ben weer zo bang dat het zoals bij een van de vorige gaat... kreeg een ander paard en mijn paard kwam op de 2e plek... dus echt "wanneer ze tijd en zin had om er nog 1 te doen" :S En dat wil ik dus ook niet! Nouja, zaterdag maar afwachten...

Starlight98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 18:45

Lianne86 schreef:
Zaterdag komt er iemand rijden, nu heeft iemand die op stal al een bijrijdpaardje heeft, aangeboden die van mij erbij te gaan rijden... Op zich... Ze rijdt netjes... maar ik ben weer zo bang dat het zoals bij een van de vorige gaat... kreeg een ander paard en mijn paard kwam op de 2e plek... dus echt "wanneer ze tijd en zin had om er nog 1 te doen" :S En dat wil ik dus ook niet! Nouja, zaterdag maar afwachten...

Als je verder nog niemand anders hebt, zou die andere misschien wel handig zijn, zodat je paard toch al wat extra beweging krijgt. En misschien vindt ze jouw paard juist erg leuk, zodat die op de eerste plek komt.

lotteenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 19:45

ik meld met vind het leuk om mee te lezen,
ik had een paardje waar ik altijd op mocht rijden maar die werd verkocht dus einde verhaal ben een tijd bezig geweest om te zoeken hier in de beurt helemaal niks.. jeej gelukkig moest mijn moeder ergens zijn voor haar werk en die mensen zochten een verzorger voor hun pony's een shetlander en een draver

jenn1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 21:12

hier in de buurt is niks te vinden, willen allemaal een bijdrage in de kosten en dat kan ik mezelf nu gewoon niet veroorloven. ben helemaal niet veeleisend, wil gewoon een leuk beestje om mee te tutten en ja als ik kan rijden is dat mooi meegenomen maar is niet noodzakelijk.

anne182

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 22:56

Heey, heb een paar dagen geleden een berichtje gehad dat een mevrouw een verzorger zocht voor haar paard in Terheijden terwijl ik geen advertenties heb geplaatst ofzo. Ze had het via mijn onderschrift zei ze, maar die is volgens mij leeg. Maar was sowieso te ver.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 23:00

Het staat wel in je profiel ;) Jammer dat het te ver is.