Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xxriiannee schreef:Maar van sommige mensen die zelf geen geld hebben om een eigen paard te kunnen onderhouden vinden het belachelijk om geld ervoor te moeten betalen. En dat vind ik heel profiterend overkomen.
mirgino schreef:noekje schreef:Ik heb nog nooit en zal nooit een paard bijrijden waar ik voor moet betalen.
Ik help de eigenaar die tijd gebrek of interesse gebrek hebben en inruil daarvoor zorg ik voor de paarden. Als ik zou willen betalen, zou ik zelf een paard kopen.
dit vind ik vreemd, je wil niet bijdragen in de kosten voor een paard wat je eigenlijk huurt
maar dan wel een eigen paard wat min 300 euro p/m kost![]()
en ook een rare opmerking;
Ik help de eigenaar die tijd gebrek of interesse gebrek hebben
MirZam schreef:Ik heb zelf ook een betaalde bijrijdster op mijn paardje rijden..
Voor mij is de reden dat ik mijn paardje "verhuur" ook puur het financiele plaatje.
Qua tijd is het niet nodig, maar ik biedt dus iemand de mogelijkheid om een aantal keer in de week te rijden op een fijn paard en met goede spullen.
Ik geef ook altijd aan dat de reden financieel is, willen ze niet betalen, dan heb ik geen interesse om mijn paard te delen..
NatasjavE schreef:Ik zal niet zeggen dat bijrijders die niet betalen onbetrouwbaar zijn. Denk dat dat helemaal niet uitmaakt.