Haha, nou die zwarte liep weer eens te bedelen, zoals gewoonlijk. En m'n moeder maar roepen dat 'ie toch geen spaghetti zou lusten Toen hadden we het bord op de grond gezet, en vreten joh, dat kreng
Stru wordt alleen nog maar met boomloos zadel gereden Daar kan op zich wel een pad onder, maar bij het boomloze zadel hoort een speciale drukverdeler die er ook sowieso onder moet. En om er nou 2 dingen onder te mikken...
Trouwens Jans: Als je een wit A4tje om de lens heen doet zeg maar, krijg je niet dat fletse licht van de flits Natuurlijk licht is vaak mooier natuurlijk, maar dat kan niet niet altijd voor elkaar toveren Maar zo wordt het wat natuurlijker.
Ik hou niet meer van me huidige vriend. Die zaterdag avond gingen we weer een keer stappen met vrienden, na 9 maanden niet geweest te zijn stappen,was het wel gezellig. Maar dan word er wat gevraagt en geef ik antwoord,en hij blijft vragen 100x en ik zeg 100x nee op een normale toon.Toen ging die te ver.. Boem ruzie tis uit bla bla bla.Mooi zei ik,heb toch een ander etc.
Goed nu is er al maanden ruzie tussen ons, en ik zie al tijdje niet meer zitten.Ik ben terug gegaan naar me ex etc.Maar woon nog wel bij vriend in huis van kind.
Ik kan niet terug naar me ouders,geen ruimte.. ik werk niet,want zorg fulltime voor kind.Vriend werkt wel maar ja moet hier het huis uit,wil weg hier.
hij zegt als ik weg ga hij nooit meer wat met kind te maken wilt hebben want dat is bij de vorige ex ook zo gedaan dat die hem dan nooit meer zag hoe ik ook went of keert.Ik kan al maanden niks goed meer doen, en stiekem hou ik nog van hem..maar niet meer op de manier als vroeger..
of te wel.moet hier het huis uit,sta met kind op straat. Zonder een dag en inkomen etc.Kan vanaf maandag voor een week naar me Ma.Dan heb ik een week de tijd om een huis en inkomen te regelen bij de soos.En zo niet tja....
Bij ander vriendje kan ik ook niet terecht woont ook nog thuis en zit aan studie leven is af en toe best oneerlijk...
Lela, omg wat een rotsituatie Kan begrijpen dat je helemaal niet lekker in je vel zit, maar juist nu zouden je ouders je op moeten vangen, langer dan een week.. want zo snel vind je geen huisje
Mijn moeder en mijn vader zijn vroeger altijd tegen mij relatie met hem geweest.Maar ik was stront eigenwijs en zal en moest hem hebben.Maar na 2,5 jaar gaat het toch niet goed..
In die tijd heeft me vader het aflaten weten en gezegt zoek het uit.Heb weer redelijk contact met hem.Maar anders dan vroeger.
Me moeder zegt ;''jij wou gelukkig worden met hem,nu heb je hem en wil je weer weg''
Ze wil me ook wel opvangen,maar ze woont ook klein,ook nog 2 jongeren broertjes plus 1 zwaar autische etc.En gewoon weg geen ruimte..
Hmm nee een gelpad is weer wat anders Een pad is gewoon een dekje/sjabrak/hoe wil je het noemen, wat altijd onder een zadel ligt. En een gelpad ligt weer OP een pad/dekje/sjabrak en ONDER het zadel. Snappieeeeeeeee