Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_nvds

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 15:11

Fijn nieuwjaar allemaal :)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 17:17

Fijne wensen voor iedereen en hopelijk iedereen een goede verzorger of een leuk verzorgpaard! :D

Nee idd nog geen reacties maar ik heb het een beetje gehad met ruiters die enkel voor het rijden komen of met goed weer dus mijn advertentie schrikt miss een beetje af....
Wat denken jullie?
http://www.kapaza.be/nl/paarden/verzorp ... 338741.htm

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 20:53

Gelukkig nieuwjaar!

Ik vind het een duidelijke, nette advertentie. Als het afschrikt is het voor de mensen waar je toch niet veel aan hebt.

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:20

tessyke schreef:
Fijne wensen voor iedereen en hopelijk iedereen een goede verzorger of een leuk verzorgpaard! :D

Nee idd nog geen reacties maar ik heb het een beetje gehad met ruiters die enkel voor het rijden komen of met goed weer dus mijn advertentie schrikt miss een beetje af....
Wat denken jullie?

Ik vind je advertentie echt heel duidelijk alleen je foto's wat minder. :o

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:22

Yessss, heb een nieuwe bijrijder!! Ik heb een meisje met veel ervaring met moeilijkere paarden gekozen. Ben erg blij, we hadden met z'n 3en (ik, meisje, paard) een goede klik, en ze heeft dezelfde principes over omgang met paarden, dus dat is fijn. Dit weekend afgesproken om haar meer uit te leggen en afspraken te maken. Ik wil uiteindelijk op papier zetten wat onze afspraken worden, zodat dat voor ons beiden voor 100% duidelijk is. Verder moet ik een sleutel van de zadelkamer voor haar bij laten maken, en zij zal dan een borg (kosten van het bijmaken) aan mij betalen. Mocht ze stoppen met bijrijden, dan krijgt ze de borg weer terug als ze de sleutel inlevert. We beginnen met 2x in de week: doordeweeks één dag zonder mij uitmesten en dan mag ze aan de hand grondwerk/longeren/lange lijnen etc. doen en in het weekend één dag met mij er bij rijden. Als dat goed gaat mag ze ook zonder mij er bij doordeweeks gaan rijden. Best spannend, ik heb nog nooit iemand alleen met m'n paard gelaten....

Wat vinden jullie van deze afspraken?

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:40

mnkortleve schreef:
tessyke schreef:

Wat denken jullie?

Ik vind je advertentie echt heel duidelijk alleen je foto's wat minder. :o

Wat is er precies niet duidelijk aan de foto's?
Miss dat ik mijn advertentie kan verbeteren :j

Ik had idee om van elk paard een foto met zadel en 1 zonder zadel erop te zetten :j

Em_: dat is een nette afspraak van die sleutel :j
Verder is het idd wel makkelijk om alles op papier te zetten, dan komen er al een stuk minder foutjes en ergernissen voor.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 21:45

@ tessyke, dankje :)

Ik denk dat ze misschien de 1e foto bedoelt? Een shet die met tuig los rond rent is wel een beetje apart.. Maar verder vind ik het leuke foto's, vooral die ezel, wat een grappig beest :=

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 22:14

Hier definitief besloten geen bijrijder meer te zoeken, eerst had ik na veel wikken en wegen toch weer een advertentie geplaatst en echt heel veel reacties gehad veel mensen laten komen en degene waar ik echt een klik mee dacht te hebben viel uiteindelijk vies tegen, verschillende dingen waardoor ze even niet kon komen oke ach kan gebeuren heb ik ook begrip voor tot op zekere hoogte, tot je op fb berichten lees en dan denk ik bij mezelf wees niet zo laf en zeg gewoon dat je het niet zie zitten, hier zeggen hoe geweldig het is en ze het zo zien zitten en bla bla bla, ik vind dat zo ontzettend |o
Ik heb van de 8 paarden die ik vorig jaar had nu nog 3 paarden, ben mijn baan kwijt dus heb meer tijd over, mijn zoontjes vinden het leuk om mee te helpen en mesten geregeld mee uit. Ik heb brave paarden mijn hengst van amper 3 word door mijn zoontje van 6 binnen gezet.

Ik geloof dat ik mijn verzorgers gevonden heb <3 <3
Zo geweldig dat borstelen met mijn kids, voorlangs achterlangs lukt niet dus dan maar onderlangs, zo onder die buik door. :D
Borstelen waar je niet bij kan dan ga je er toch op zitten, staan en liggen kan ook hoor. :')
Uitstappen dat kunnen ze ook goed.

.Afbeelding

tessyke Ik stuur je ff een pb.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:28

Em_ schreef:
Yessss, heb een nieuwe bijrijder!! Ik heb een meisje met veel ervaring met moeilijkere paarden gekozen. Ben erg blij, we hadden met z'n 3en (ik, meisje, paard) een goede klik, en ze heeft dezelfde principes over omgang met paarden, dus dat is fijn. Dit weekend afgesproken om haar meer uit te leggen en afspraken te maken. Ik wil uiteindelijk op papier zetten wat onze afspraken worden, zodat dat voor ons beiden voor 100% duidelijk is. Verder moet ik een sleutel van de zadelkamer voor haar bij laten maken, en zij zal dan een borg (kosten van het bijmaken) aan mij betalen. Mocht ze stoppen met bijrijden, dan krijgt ze de borg weer terug als ze de sleutel inlevert. We beginnen met 2x in de week: doordeweeks één dag zonder mij uitmesten en dan mag ze aan de hand grondwerk/longeren/lange lijnen etc. doen en in het weekend één dag met mij er bij rijden. Als dat goed gaat mag ze ook zonder mij er bij doordeweeks gaan rijden. Best spannend, ik heb nog nooit iemand alleen met m'n paard gelaten....

Super fijn :)
Goede afspraken hoor

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:30

Em_ schreef:

Ik zou deze afspraken als bijrijder zelf goed vinden. Het is ook erg duidelijk en met begeleiding.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 23:32

mnkortleve schreef:
Hier definitief besloten geen bijrijder meer te zoeken, eerst had ik na veel wikken en wegen toch weer een advertentie geplaatst en echt heel veel reacties gehad veel mensen laten komen en degene waar ik echt een klik mee dacht te hebben viel uiteindelijk vies tegen, verschillende dingen waardoor ze even niet kon komen oke ach kan gebeuren heb ik ook begrip voor tot op zekere hoogte, tot je op fb berichten lees en dan denk ik bij mezelf wees niet zo laf en zeg gewoon dat je het niet zie zitten, hier zeggen hoe geweldig het is en ze het zo zien zitten en bla bla bla, ik vind dat zo ontzettend |o
Ik heb van de 8 paarden die ik vorig jaar had nu nog 3 paarden, ben mijn baan kwijt dus heb meer tijd over, mijn zoontjes vinden het leuk om mee te helpen en mesten geregeld mee uit. Ik heb brave paarden mijn hengst van amper 3 word door mijn zoontje van 6 binnen gezet.

Ik geloof dat ik mijn verzorgers gevonden heb <3 <3
Zo geweldig dat borstelen met mijn kids, voorlangs achterlangs lukt niet dus dan maar onderlangs, zo onder die buik door. :D
Borstelen waar je niet bij kan dan ga je er toch op zitten, staan en liggen kan ook hoor. :')
Uitstappen dat kunnen ze ook goed.

.[ Afbeelding ]

tessyke Ik stuur je ff een pb.

Suuper goed :D

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:13

Tessyke vervelend. :(:) Je advertentie is duidelijk hoor en wat een leuke ezel. <3

Em_ Gefeliciteerd! :D Vind het nette afspraken.

mnkortleve, Wat ontzettend vervelend van dat meisje maar als ik het zo hoor heb je jouw verzorgers gevonden. :D

Iedereen de beste wensen voor 2014. :D

AmarithS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:38

Is er iemand die nog een bijrijdster zoekt in Enschede?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 10:40

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 11:59

Ik heb nu een advertentie gemaakt en zou graag willen weten van eigenaren wat jullie van deze advertentie vinden.

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:18

Citaat:
Ook mag het paard naar een staling hier in de buurt verplaatst worden als het te ver is

dit bergrijp ik niet helemaal, verder zou ik de en toen en toen zinnen aanpassen

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:20

Dat heeft ze er ook uit gehaald, ik snapte het ook al niet :Q

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:24

MyHu schreef:
Dat heeft ze er ook uit gehaald, ik snapte het ook al niet :Q

als ik op link in haar onderschrift klik staat die er nog :Y)

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:26

Hij is aangepast, misschien duurt dat even ofzo?

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:28

oke dan is het helemaal goed :o

jammer dat je niet in mijn buurt woont, had je wel een geschikte kandidaat gevonden

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 12:30

Dat is heel jammer ja. Er is hier in de buurt echt niks, misschien dat er nu mensen reageren die zelf geen advertentie hebben geplaatst, maar ik ben er bang voor.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:05

Meer recente fotos ? Je lijkt er heel jong

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:06

Het probleem is dat ik die niet heb. Ik laat nooit foto's maken. Misschien een foto zonder paarden erbij? is dat slim?

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:08

Nee dat vind ik maar niks altijd haha.

Uhmm je rijd dus nooit ? Ook niet op een manege ? Of 1 x in de week ?

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:14

jawel, ik rijd iedere week maar er blijft nooit iemand kijken.