Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tessyke schreef:Fijne wensen voor iedereen en hopelijk iedereen een goede verzorger of een leuk verzorgpaard!
Nee idd nog geen reacties maar ik heb het een beetje gehad met ruiters die enkel voor het rijden komen of met goed weer dus mijn advertentie schrikt miss een beetje af....
Wat denken jullie?
http://www.kapaza.be/nl/paarden/verzorp ... 338741.htm
mnkortleve schreef:tessyke schreef:Fijne wensen voor iedereen en hopelijk iedereen een goede verzorger of een leuk verzorgpaard!
Nee idd nog geen reacties maar ik heb het een beetje gehad met ruiters die enkel voor het rijden komen of met goed weer dus mijn advertentie schrikt miss een beetje af....
Wat denken jullie?
http://www.kapaza.be/nl/paarden/verzorp ... 338741.htm
Ik vind je advertentie echt heel duidelijk alleen je foto's wat minder.
Em_ schreef:Yessss, heb een nieuwe bijrijder!! Ik heb een meisje met veel ervaring met moeilijkere paarden gekozen. Ben erg blij, we hadden met z'n 3en (ik, meisje, paard) een goede klik, en ze heeft dezelfde principes over omgang met paarden, dus dat is fijn. Dit weekend afgesproken om haar meer uit te leggen en afspraken te maken. Ik wil uiteindelijk op papier zetten wat onze afspraken worden, zodat dat voor ons beiden voor 100% duidelijk is. Verder moet ik een sleutel van de zadelkamer voor haar bij laten maken, en zij zal dan een borg (kosten van het bijmaken) aan mij betalen. Mocht ze stoppen met bijrijden, dan krijgt ze de borg weer terug als ze de sleutel inlevert. We beginnen met 2x in de week: doordeweeks één dag zonder mij uitmesten en dan mag ze aan de hand grondwerk/longeren/lange lijnen etc. doen en in het weekend één dag met mij er bij rijden. Als dat goed gaat mag ze ook zonder mij er bij doordeweeks gaan rijden. Best spannend, ik heb nog nooit iemand alleen met m'n paard gelaten....
Wat vinden jullie van deze afspraken?
Em_ schreef:Yessss, heb een nieuwe bijrijder!! Ik heb een meisje met veel ervaring met moeilijkere paarden gekozen. Ben erg blij, we hadden met z'n 3en (ik, meisje, paard) een goede klik, en ze heeft dezelfde principes over omgang met paarden, dus dat is fijn. Dit weekend afgesproken om haar meer uit te leggen en afspraken te maken. Ik wil uiteindelijk op papier zetten wat onze afspraken worden, zodat dat voor ons beiden voor 100% duidelijk is. Verder moet ik een sleutel van de zadelkamer voor haar bij laten maken, en zij zal dan een borg (kosten van het bijmaken) aan mij betalen. Mocht ze stoppen met bijrijden, dan krijgt ze de borg weer terug als ze de sleutel inlevert. We beginnen met 2x in de week: doordeweeks één dag zonder mij uitmesten en dan mag ze aan de hand grondwerk/longeren/lange lijnen etc. doen en in het weekend één dag met mij er bij rijden. Als dat goed gaat mag ze ook zonder mij er bij doordeweeks gaan rijden. Best spannend, ik heb nog nooit iemand alleen met m'n paard gelaten....
Wat vinden jullie van deze afspraken?
mnkortleve schreef:Hier definitief besloten geen bijrijder meer te zoeken, eerst had ik na veel wikken en wegen toch weer een advertentie geplaatst en echt heel veel reacties gehad veel mensen laten komen en degene waar ik echt een klik mee dacht te hebben viel uiteindelijk vies tegen, verschillende dingen waardoor ze even niet kon komen oke ach kan gebeuren heb ik ook begrip voor tot op zekere hoogte, tot je op fb berichten lees en dan denk ik bij mezelf wees niet zo laf en zeg gewoon dat je het niet zie zitten, hier zeggen hoe geweldig het is en ze het zo zien zitten en bla bla bla, ik vind dat zo ontzettend![]()
Ik heb van de 8 paarden die ik vorig jaar had nu nog 3 paarden, ben mijn baan kwijt dus heb meer tijd over, mijn zoontjes vinden het leuk om mee te helpen en mesten geregeld mee uit. Ik heb brave paarden mijn hengst van amper 3 word door mijn zoontje van 6 binnen gezet.
Ik geloof dat ik mijn verzorgers gevonden heb![]()
![]()
Zo geweldig dat borstelen met mijn kids, voorlangs achterlangs lukt niet dus dan maar onderlangs, zo onder die buik door.![]()
Borstelen waar je niet bij kan dan ga je er toch op zitten, staan en liggen kan ook hoor.![]()
Uitstappen dat kunnen ze ook goed.
.[ Afbeelding ]
tessyke Ik stuur je ff een pb.