lienieminie schreef:chelle_dora schreef:Ja en die folders van die 200 huizen kan je ook in een container flikkeren. Sorry hoor iemand die met zo'n argument aankomt lach ik toch echt wel een beetje uit.
Tja enerzijds heel vervelend dat eigenaren eisen stellen, aan de andere kant, hoe zou je zelf zijn als je je paard al jaren hebt en dan ineens een 15jarige treft die heeeeeeeeeeel volwassen zegt te zijn omdat ze een folderwijk heeft en ze daarom dus verantwoordelijk genoeg is voor de zorg van een paard?
Zou je die zelf binnen halen, zeggen daar is het paard en veel plezier ermee?
Laten we het zo stellen: met dergelijke argumenten, zouden je ouders dan zeggen ' tuurlijk mag jij een paard'?Vergelijk het daar een beetje mee. Los van alle financiele rompslomp, vraag of je ouders je verantwoordelijk genoeg vinden om de zorg voor een paard te dragen.
En respecteer het als eigenaren een leeftijdsgrens hebben; die hebben ze niet voor niets. Ik denk dat je met een jaartje nog wel kan schipperen, maar als 15jarige op een 18+ advertentie reageren zou bij mij ook verkeerd schieten.
ik reageer nooit bij een 18 jarige maar wel vaak bij een 16 jarige
wie niet waagt wie niet wint toch?
en hoe moet je anders duidelijk maken dat je verantwoordelijk genoeg bent?
Heb je al eerder verzorgpaarden gehad? Misschien kun je dat erbij zetten, maar het is voor mij echt een no go om te zeggen dat je verantwoordelijk bent omdat je een folderwijkje loopt. Dat is imo net zoiets als zeggen dat je paard kunt rijden omdat je op een hobbelpaard gezeten hebt.