Flitsen geeft geen mooie resultaten Iig niet met de interne flitser IS mij altijd afgeraden bij mn lessen fotografie
Bij die druppel zie je de weerspiegeling van de flits En ik heb fotografie gehad van een professioneel fotografe, dus ik denk dat ze wel een beetje gelijk heeft Maar soms zijn foto's met flits wel goed te doen, zoals die van Juultje
die hierboven is niet van Juul ..Ja, maar hoe wil je 'm anders scherp krijgen zonder ruis in een vrij donkere keuken
SF, Gaaf van dat paardje Ga je hem nu ook echt doen ? Wel leuk beessie Ann, Wat is Bram een leukerd om te zien i love schimmels Ier, mooie foto's
Dan lijkt het op Juul Ik vind mijn foto wel hip, in de badkamerspiegel..Ier, je ISO omhoog zetten? Deed ik voor mijn foto ook, t was ook aardig donker
Jep. ISO 1600 en dan nog steeds donker.en met een lagere sluiter is ie snel onscherp Flitsen is toch het beste voor goede scherpheid dan. Stijl Gelukkig groeit het wel weer
Lange sluiter moet je idd een statief hebben en je onderwerp moet heel stil blijven zitten Tof je haar Ier