Wat foto's van stage vandaag. De schimmelhengst die jordy aan het longeren is. Toch best moeilijk zo in die modder lopen
De 'bange' hengst. (erug bang bij ut hoofd. Toon had gevraagd of ik um wou poetsen en wat met um wou doen. Laterna toen hij terug kwam van een kwartiertje rijden deed paardje zelf hoofd tegen me aan en deed niks als ik mijn hoofd op zijn hoofd lag enz. En ik kon zelfs mijn ene hand tussen zijn ogen&oren doen en andere hand bij zu'n kaak zonder dat hij met zijn hoofd omhoog ging/iets deed. Bleef tie fijn tegen me aan staan.) Leuke speels beest En nog un schimmel. (niet die ene hengst)
Leuke fotos Pat! Ziet er gezellig uit Is dat oranje halster zo''n koeienhalster HAd ik het toevallig vandaag over met vriendin die schijnt onbreekbaar te zijn haha
Bij Toon Holtus Ier Ehm.. ik weet niet wat voor un halsters dat precies zijn. Echte (normale) halsters zijn ut dan ook weer niet. Je kan ze kleiner en groter maken door iets te schuiven, best makkelijk als je ut doorhebt *is zo weer wat eten