Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:07

Ik denk dat je er prima een mail tegenaan kan gooien hoor :) 3 maal scheepsrecht zou ik denken, daarna zou ik het mooi laten gaan.... Niet reageren hebben een hoop eigenaren en bijrijders een handje van helaas.. :(

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:08

Ja had ik eerst ook op het gegeven moment ben ik op een andere manier gaan mailen en toen hebben we uiteindelijk een afspraak gemaakt etc. maar uiteindelijk was het toch te duur nu ga ik waarschijnlijk helpen op een boederij met 17 paarden

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:22

Hmm ja ik vind het heel lastig nu ook met de feestdagen enz en de achtergrond van die mevrouw. Ik ga dan denken dat ze geen computer heeft en alleen op werk gebruikt en nu met de feestdagen niet werkt ofzo, maar dat weet ik natuurlijk niet!! Dus ben ik bang dat ik als een stalker overkom en dat wil ik niet. Maar ik kan wel een mailtje versturen met de vraag als ze interesse in mij heeft, want Dan hoef ik niet meer te wachten op een mailtje. Kan ik dat zo (in een nette mail) zo emailrn naar haar?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:23

Ja dat kan prima :) Dat je graag wil weten of je op korte termijn een keer langs mag komen, evt met je nummer erbij omdat je anders graag ook je opties open houdt voor andere paarden :)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:37

Ik vind terugmailen altijd zo'n kleine moeite, ook al is het maar een kort berichtje...

"Sorry heb het druk, vanavond/morgen reageer ik uitgebreider"... Vind dat gewoon ook fatsoenlijk... Ik probeer iig altijd binnen een dag te reageren. Liever nog meteen een kort berichtje (mocht ik het echt druk hebben en pas laat tijd en iemand wil graag iets weten)... Het is gewoon vervelend als je niet weet waar je aan toe bent!

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:39

Ik denk dat je prima een mailtje kan sturen hoor Lootje1991. :j

Lianne86, Helemaal mee eens. :j

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:44

@ Jespri, al leuke reacties op je advertentie?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 10:56

Ja heb er nu 2 gehad in totaal, heb de laatste alleen moeten terug mailen dat er al iemand kwam kijken, maar als dat niks word mail ik haar terug. :j

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:06

Ik heb ook maar eens een poging gewaagd: er werd een bijrijder/verzorger gezocht in de buurt waar ik een pony doe. Mis het rijden op een paard toch wel, en helaas zijn de paarden die ik reed, verhuisd naar Duitsland. Dat is me toch echt te ver weg...

Heb alleen nog geen reactie..

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:29

Hier geen reactie meer terug gehad van het meisje.
Maar moet zeggen dat ik er zelf ook niet achteraan ga zitten hoor! Graag of niet.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:35

Haha je ziet verzorgsters braaf wachten op een mailtje en nogmaals mailen etc. en eigenaren die denken "graag of niet" :p

Er achteraan lopen werkt bij een verzorgster ook niet ;) Het moet gewoon uit zichzelf gaan. Initiatief is gewenst!!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:43

Hihi, dat is idd wel krom ja, haha. Helaas merk je dat toch steeds vaker, dat mensen gewoon niet reageren.. Net als MP: bied iemand op je advertentie, stuur je een mail, reageert diegene gewoon niet meer. Als ik geen interesse meer heb omdat ik een product al heb, dan stuur ik alsnog een mail terug dat ik geen interesse meer heb, en wens ze veel succes met de verkoop. Haal dan ook gelijk mijn andere biedingen weg als ik dat nog niet had gedaan..

Ik zag net trouwens ook dat er een telefoon nummer bij staat, bij die advertentie. Maar ik ben echt geen held met bellen, haha. Maarja, dan heb je wel sneller duidelijkheid..

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:49

Ik vind bellen altijd ehm... "lastig", maar dat is meer omdat je niet weet wat die iemand doet (stel diegene werkt, je stoort diegene of wat dan ook) of nog erger, mijn voicemailtrauma :')

Ik vind mailen daarom altijd handiger (ook voor mezelf) dan kun je nog eens nalezen en wat makkelijker vergelijken als je meerdere reacties hebt... (en sommige mensen spreken zich in 3 mailtjes minimaal 5x tegen, dan weet je ook genoeg ;))

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:55

In mijn geval is het wel iets anders denk ik.
In mijn geval is ze al wezen kijken en zou nog even bepraten met haar moeder betreft de afstand. En ze zou eerst ook nog afgelopen vrijdag komen proefrijden.
Zij zou met mij contact opnemen om een tijd af te spreken.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 12:00

Ja precies, dat heb ik dus ook... Zelfs naar mijn werk app ik liever dan dat ik bel, want ze zijn toch altijd bezig... en dan kunnen ze later je sms wel lezen en eventueel beantwoorden..

Maar ook als ik gebeld wordt: het komt niet altijd uit, maar soms sta je mensen toch te woord. Helaas heb ik ook een licht geheugen probleem, dus kan ik het hele gesprek daarna 'vergeten'. Niet echt handig als je dan een afspraak heb gemaakt, maar bijvoorbeeld de naam niet meer weet..

Ja, dat is ook raar Kiki, maar misschien is er wel iets belangrijks tussen gekomen? Een mailtje sturen met de afspraak die jullie hadden sturen is nooit verkeerd toch? En dat je er dan bij zet dat er vast iets belangrijks is tussen gekomen dat ze niet kon reageren? Is dat nou niet het geval, weet je ook genoeg denk ik?

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 12:14

Kiki, mijn ervaring is echt heel slecht met mensen die eerst enthousiast doen en dan als het op een "volgende afspraak" maken aankomt, van zich af laten weten.

Het beste is als iemand direct een vervolgafspraak maakt ipv een "we contacten nog" (9 van de 10x was dat gewoon een doodzwijgen, 1x zo stom geweest om nog een berichtje te sturen naar iemand... Dat kind terroriseert nu de stal waar ik eerst stond, blij dat dat niets is geworden dus :'))

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:01

Er komt zaterdag iemand kijken :)

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:02

Vervelend @kiki

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:04

Spannend _nvds! Zal voor je duimen.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:04

Dankjewel :)
Kreeg super veel berichten , schrok er van haha

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:05

Alleen maar leuk toch? :D Heb je in ieder geval genoeg keuze haha.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 14:07

Ja ik geef iedereen de kans haha.
Ben benieuwd.. maar omdat ik me zadel nog niet heb kan er dus niet gereden worden.. beetje jammer.

Em_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 16:27

Best veel reacties gehad op m'n paard.. Wist niet dat ie zo populair was hihi!
Nu maar de advertentie op gereserveerd gezet, want heb m'n keuze bijna gemaakt!!! :D

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 03:08

Hier een advertentie dat al heel vaak bekeken is maar nog geen enkele reactie ontvangen. :P

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 13:04

tessyke schreef:
Hier een advertentie dat al heel vaak bekeken is maar nog geen enkele reactie ontvangen. :P

Aw niet leuk...