eindelijk weer lekker in de wei kunnen rijden ipv die kleine bak

ging proberen een soort van bak te maken door telkens te onthouden langs welk bloemetje ik ging

op het begin zoals altijd weer meteen gespannen met zn neus naar voren te lopen enzo even extra lang ingestapt en figuurtjes gereden toen maar gaan draven ging wel goed in het begin.. weer veel figuurtjes gereden en toen ging die opeens lopen racen hij zat gewoon de hele tijd in middendraf (hij heeft wel mooi gestrekt) en toen ging ik hem maar even uit laten razen

naar het achterste puntje van het weiland gereden en daar ging die was zo leuk ^^

daarna ging ik proberen een proefje te rijden gewoon wat dingen waarvan ik weet wat er in voorkomt niet op goede volgorde enzo

maarja echt normaal kon hij niet draven alleen maar beetje racen dus toen eerst gewoon even met lange teugel gedraafd ( doe ik wel eens vaker als ik geen zin meer heb om normaal te rijden

Enn ik moest eerst weer olvert uit de wei halen voor ik bij courage kan meestal gewoon hek open doen alsof je wat in zn voerbak legt en dan komt hij wel omdat hij wegrent als hij het halster ziet..
nuo die kwam dus niet dus ik denk ik jaag hem wel een soort van er naar toe dus ik met dat halster doet gewoon zelf zijn hoofd erin!! niet eens wegrennen

snoepje gegeven en op stal gezet

vind het best knap van mezelf