Heb nu dus gewoon een stalgenootje, meisje rijdt hem netjes, doet actief met hem, echt paardenmeisje, dus gaat gewoon lekker

Je hebt mensen die echt denken dat ze uren nodig hebben om te mailen Kiki

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lianne86 schreef:Stalkende mensen gewoon negeren, helpt vaak het beste, voordat je drama op stal krijgt en een hoop geroddel en gezeur
Heb nu dus gewoon een stalgenootje, meisje rijdt hem netjes, doet actief met hem, echt paardenmeisje, dus gaat gewoon lekkerZe is 17.. Dus ook 16+ wat ik eigenlijk wel wilde (ja, ik durf er ook een 8 jarige op te zetten met een moeder die er af en toe op rijdt of wat dan ook... maar ik was "puberende kindjes" beu :p
Je hebt mensen die echt denken dat ze uren nodig hebben om te mailen KikiVriendinnetje van mij zoekt een verzorgster, het emailadres gegeven van iemand van hier met wie ik toevallig contact had... En kreeg een week later ofzo een FB-berichtje dat ze nog geen tijd had gehad om te mailen :S
Jespri schreef:Vragen jullie trouwens een bijdrage en welk leeftijd grens houden jullie aan?
Ik loop op dit punt echt vast..
Ik hoef helemaal geen bijdrage maar alle verzorgers die ik nu gehad heb zonder bijdrage, bellen echt om de kleinste dingen af of stoppen er na een paar maanden mee..
Terwijl de verzorgers die betaalde altijd netjes hun afspraken na kwamen. Weet daarom niet zo goed wat ik hier nou mee moet.
Jespri schreef:Dat had ik op een gegeven moment ook met een bijrijdertje.Ging heel leuk en vond het ook niet erg om der op te halen. Helaas word mijn paard momenteel omgeschoold naar western en kon zij niet lessen om mee te groeien met hem. Ze is nu gestopt maar zo nu en dan pik ik der nog wel op om gezellig te komen knuffelen.
Ik ga mij is wagen aan een advertentie.