Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Diertjec schreef:Ik heb niks meer gehoord van dat 11-jarige meisje.
Bedacht me gister dat ik nog een vriendin had die helemaal paardengek is (heb samen met haar een aantal jaar samen verzorgpaarden gehad, en op de manege in dezelfde les gereden). Dus heb haar benaderd en ze gaat erover nadenken. Maar ik heb goede hoop
Loveies schreef:Leuk Joann, gefeliciteerd!
Jammer Deetjeeuh, beetje slordig dat het zo lang duurt voor je een reactie krijgt, maar wie weet is er wat gebeurt. Het enige dat je kunt doen is afwachten.. Zal voor je duimen.
Loveies schreef:Leuk Joann, gefeliciteerd!
Jammer Deetjeeuh, beetje slordig dat het zo lang duurt voor je een reactie krijgt, maar wie weet is er wat gebeurt. Het enige dat je kunt doen is afwachten.. Zal voor je duimen.
lienieminie schreef:Loveies schreef:Leuk Joann, gefeliciteerd!
had ik ook ik heb heel erg lang gewacht op een mailtje en wat bleek? er was iemand gekomen s'nachts die de deken, manen en staart heeft afgesneden dus de eigenarrese was erg druk met de politie etc.