Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loveies

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:57

Dat vind ik heel erg belangrijk, ik moet me geen indringer voelen op stal/het terrein. Je moet ook goed contact hebben met de eigenaar enz.

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 17:58

Ben wel benieuwd hoe het gesprek is gegaan.. (Even de naam kwijt. O:))

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:04

Ik ben zo blij vp gevonden een vriendin van mijn moeder bied haar laard aan om te verzorgen en die stond vroeger door mij op de zelfde stal als ik met mike stond toen mocht ik haar wel eens helpen haar dochter spreek wel eens mee af met mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:05

Wat super voor je zeg! :D
Wat was de reden dat je was gestopt?

Ik heb helaas nog geen mail terug. Laatste heb ik vorige week dinsdag ontvangen. Toch nog maar even afwachten dan, weet ook niet meer wat ik anders kan doen.. Heb zaterdag nog een mailtje gestuurd, maar niks.. Hoop toch echt dat het nog wat wordt! Dat zou het wachten dan wel waard zijn.. :)

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:06

Verkocht naar brabant ik had hem wel nog willen verzorgen als hij een beetje dichtbij stond maar dit wel erg ver ik woon in noord holand

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:13

Leuk Joann, gefeliciteerd!

Jammer Deetjeeuh, beetje slordig dat het zo lang duurt voor je een reactie krijgt, maar wie weet is er wat gebeurt. Het enige dat je kunt doen is afwachten.. Zal voor je duimen. :)

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:17

Ik heb niks meer gehoord van dat 11-jarige meisje.
Bedacht me gister dat ik nog een vriendin had die helemaal paardengek is (heb samen met haar een aantal jaar samen verzorgpaarden gehad, en op de manege in dezelfde les gereden). Dus heb haar benaderd en ze gaat erover nadenken. Maar ik heb goede hoop *\%/*

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:18

Diertjec schreef:
Ik heb niks meer gehoord van dat 11-jarige meisje.
Bedacht me gister dat ik nog een vriendin had die helemaal paardengek is (heb samen met haar een aantal jaar samen verzorgpaarden gehad, en op de manege in dezelfde les gereden). Dus heb haar benaderd en ze gaat erover nadenken. Maar ik heb goede hoop *\%/*

Jammer dat je niets meer van dat meisje gehoord hebt.
Hopelijk wil die vriendin van je het gaan doen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:21

Loveies schreef:

Jammer Deetjeeuh, beetje slordig dat het zo lang duurt voor je een reactie krijgt, maar wie weet is er wat gebeurt. Het enige dat je kunt doen is afwachten.. Zal voor je duimen. :)

Nja, ze heeft wel gezegd dat ze het druk had deze week en dat we a.s week zouden afspreken (ze had de vorige afspraak afgezegd.) Maar er zit nu al bijna een hele week + weekend tussen. Kan begrijpen dat ze het druk heeft, maar ik hoop dat wel nog een mailtje terug te krijgen. :)

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:25

Dat verklaart al een hoop, hopelijk is ze het niet vergeten en reageert ze snel op je mail.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:27

Loveies schreef:

had ik ook ik heb heel erg lang gewacht op een mailtje en wat bleek? er was iemand gekomen s'nachts die de deken, manen en staart heeft afgesneden dus de eigenarrese was erg druk met de politie etc.

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:30

Dat is dan weer iets niet dat heel vaak voorkomt ... Maar zoiets kan gebeuren, dan snap ik wel dat je even geen oog hebt voor je mail.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:30

lienieminie schreef:
Loveies schreef:

had ik ook ik heb heel erg lang gewacht op een mailtje en wat bleek? er was iemand gekomen s'nachts die de deken, manen en staart heeft afgesneden dus de eigenarrese was erg druk met de politie etc.

Ik hoop natuurlijk niet voor haar dat er zoiets is gebeurd! -O-
Natuurlijk kan ze het druk hebben, ik wacht dan ook gewoon rustig af op haar reactie. Er kan inderdaad iets vervelens gebeurd zijn, en dan heb ik daar ook gerust begrip voor, ook als het wat langer duurt. :)
Ik zie wel wat er gebeurd.. Komt vast goed! :D

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:33

ja dat klopt ik heb gewoon een mailtje gestuurd of ze nog wilde reageren etc, (wel op een beleefde manier uiteraard) ik haat mensen echt dat ze paarden/pony's mishandelen!!

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:34

Inderdaad, dat is echt in en in triest ...

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:45

de pony die ik misschien zou mogen berijden is helemaal geschockeerd..ik vind het zo sneu!!

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:54

Berijden. :') Sorry, moet er nog altijd aan wennen, vind het altijd zo apart klinken.
Wel heel erg sneu zeg, wanneer weet je of je mag bijrijden?

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 18:57

geen idee ik ga vanavond even mailen hoe het nu met yssa gaat (zo heet de pony) en ik mag wel verzorgen en later ook berijden maar nu nog niet want de verzorgster zegt dat ze eerst het vertrouwen in mensen even moet terug krijgen etc. echt ziek van die mensen!!!! (die hebben afgesneden dan hoor)

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:32

Aha, zo zit het. Nu snap ik het. Kan me inderdaad in de eigenaar vinden dat de pony eerst het vertrouwen weer terug moet winnen.

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:39

Nou de afspraak ging super! Ze hebben er in totaal 15/16 lopen.. hartstikke leuke mensen en leuke beestjes. We gaan van de week weer afspreken!

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:40

Loveies schreef:
Aha, zo zit het. Nu snap ik het. Kan me inderdaad in de eigenaar vinden dat de pony eerst het vertrouwen weer terug moet winnen.

ja maar toch welke zieke geest doet dat?? echt in hemelsnaam! ik kan daar echt niet tegen!!

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:43

elainelouise schreef:
Nou de afspraak ging super! Ze hebben er in totaal 15/16 lopen.. hartstikke leuke mensen en leuke beestjes. We gaan van de week weer afspreken!

Leuk om te horen! Hopelijk mag je blijven. :D

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:45

elainelouise schreef:

Wat superleuk!

Ik ben weer terug bij af.. :\

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:49

Nou met deze bied ik een aantal paarden/pony's aan omgeving Haarlem noord, Santpoort, IJmuiden, Velserbroek, Beverwijk enz....
3 Shetlanders, die een leuke verzorger zoeken, kan op worden gereden ( mits niet te groot natuurlijk) anders vrijheid dressuur,lange lijnen of eventueel inspannen ( wagen en tuig zijn aanwezig)
Een Haflinger die moet worden doorgereden....een 1/2 Arabier die niet de makkelijkste is en een niet te al te grote amazone/ ruiter vraagt want is niet zo groot... en div. paarden die alleen maar kunnen worden verzorgd dus poetsen en eventueel wat spelen/wandelen. Bij al deze paarden en pony's geld... eerst verzorgen dan rijden!!!Maar er zit wel weer een prijskaartje aan als het rijden begint! 50 euro p maand voor 2 keer rijden per week, dus altijd nog vele malen goedkoper dan rijden op een manege!
Dus kom maar op met de reactie's!

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 19:50

Beniesje schreef:
elainelouise schreef:

Wat superleuk!

Ik ben weer terug bij af.. :\

Wat dan?