Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Muurp

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 12:51

Moderatoropmerking:
Ik heb enkele off-topic reacties verwijderd. Houd er rekening mee dat oproepen en/of advertenties niet zijn toegestaan op VP. :)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 12:57

Dank je wel Muurp

Hier de advertentie maar weer eens opnieuw geplaatst.
Een kijken of we nu wel serieuze reactie's krijgen (ipv of ik haar wil verkopen hhihi)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-13 21:33

Ik vind het maar vals.. ik post in dit topic dat vriendinnetje(s) iets zoeken :p en krijg daar meer reacties op dan toen ik mijn eigen advertentie plaatste ;)

Nouja... Hier nog steeds alles goed :) Dus geen klachten... Sowieso gaat ze volgend jaar ook nog door en dan is ze 18.. en dan is het kijken of ze hem bij de paarden gaat starten en alles... of dat ze toch iets anders gaat zoeken... Maarja, dat is over een jaar pas... tegen die tijd zien we wel weer :p (En hoop dat ze blijft)

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 09:32

Ik ben nog steeds opzoek en mag ook nog steeds geen advertentie plaatsen.... Als je een beetje hierboven leest zie je wat mijn eisen zijn, is dit te veel of ben ik nu gewoon te streng?
(Ps vande klik is echt nodig anders gaat hij in de staak)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-13 14:05

Ik stel altijd bewust zo weinig mogelijk eisen. Maar dat is vooral omdat je er 2 kanten mee uitgaat...

(Sowieso heb ik het idee dat de helft je advertentie of wat dan ook niet eens leest, zet je er 16+ bij, dan reageren nog jonge meisjes, zet je er een bepaald niveau in omdat het nodig is, krijg je nog mensen die zeggen dat ze dat rijden.... maar in werkelijkheid.... + de vragen die je krijgt van dingen die letterlijk in je advertentie staan :'))

Maar kant 1: je schrikt penny's en niet geschikte mensen af. Aan de andere kant... je kan ook weer mensen krijgen die vinden dat ze het kunnen... (Letterlijk en figuurlijk over het paard getild :')) Dus echt een selectie kun je er niet mee maken.

Dan heb je ook nog mensen die zichzelf onderschatten... Die reageren ook niet, wat weer jammer is.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 13:46

Degene die Jewel een paar dagen in de week rijd voor me .. wilt haar ook verzorgen :)
Ze gaat 40 euro per maand (in delen betalen)
Omdat ze niet het geld in een keer kan betalen.

Maar het gaat me niet om het geld maar om het verzorgen :)
Super blij mee

Hoe gaat het bij jullie ?

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:53

Nog niks...
Wel fijn dat je iemand gevonden hebt!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 14:53

Vervelend :(

uleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 02:45

Heey een stille meelezer hier
Hellaas word mijn huidige verzorgpaardje verkocht en kan ik niet op het nieuwe paard van hun gaan rijden inverband mer dat dan moeder en dochter erop kunnen en nu alleen maar dochter en ik wil hun iets geven voor hun nieuwe paardje omdat ik al ruim een jaar hun paardje gratis heb mogen verzorgen en rijden maar mijn vraag is dus eigwnlijk wat zouden jullie nou echt leuk vinden om te krijgen van je verzorgster voor jouw paard?
Ik wil wel echt wat geven waar ze wat aan hebben en wil er ook wel wat geld aan uitgeven want het is best bijzonder om in de randstad zon geweldig paard gratis te mogen verzorgen en ben ze daar ook echt heel dankbaar voor.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 08:27

Een fotoshoot met zn allen ofzo

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 13:46

Wat lief van je! Foto op canvas is ook leuk, of een luxe halster.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 14:07

Spullen zou ik niet snel geven, foto is wel leuk ja!

Hier alles nog redelijk goed volgens mij (nouja redelijk meer omdat ik zelf dit weekend minder kon doen dan ik zou willen.... Dagje minder... Maar dat haal ik woensdag in!)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 13:33

Gisteren een berichtje gehad van een meisje.
Diverse berichtjes over en weer gestuurd en vanmiddag komt ze even kennismaken.
Dus ben benieuwd!

Is aan Bo al snel te merken of ze iemand wel of niet moet. Is eigenlijk best erg dat ze het bij sommige ook echt duidelijk laat merken.

Mijn minimale eis is eigenlijk 16, maar ze is nog 15 bijna 16.
Haar ouders staan er achter, en d'r moeder komt op mijn verzoek ook mee. Misschien raar van mij hoor. Maar ik wil wel dat haar ouders er ook achterstaan (niet dat ze het stiekem doen). Maar ook dat ze weten waar hun dochter terecht komt en wat voor afspraken er gemaakt worden.
Maar goed dat komt misschien wel omdat ik zelf ook kinderen heb en graag weet waar ze uithangen haha

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 14:02

K neem sws altijd mijn moeder mee

uleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:42

Bedankt voor de tips die fotoshoot en de foto op canvas zijn echt heel leuk ga ik zeker doen

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 23:50

Nou meisje is geweest met haar moeder.
Moeder was blij dat het dus een eis van mij was dat ze mee kwam. Want ze wilt graag weten waar haar dochter is.

Helaas was het met alle regen niet echt weer (kwam met bakken naar beneden) om wat te gaan doen, en daarbij stond Bo nog buiten.
Wel al het één en ander door besproken over de dagen en wat we verwachten van elkaar.
Ook hadden ze geen bezwaar om op hun kosten te gaan lessen. Moeder wilde dan wel dat ze stopte op de manege, maar en manegelessen en een keer priveles per week werd dan net even te prijzig.

Alleen hadden ze zich wel even verkeken over de afstand, omdat ze het nu in eerste instantie moet fietsen totdat ze brommer mag rijden.
Maar daar is ook altijd weer een mouw aan te passen. Aangezien moeder al aangaf haar gerust te willen brengen, en anders zou ze naar mijn huis kunnen fietsen en dan meerijden met de auto.
Maar daar gingen ze verder nog even over nadenken.

En dan is het nog even verder kijken hoe Bo op dr gaat reageren. Zo in de paddock ging ze wel naar het meisje toe.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 11:56

Dat is wel fijn Wendy
:D

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:38

Nou ik wordt gewoon serieus gestalkt..
zo voelt het namelijk..

Een meisje berichtte mij via bokt over dat ze interesse had.. maar ze is een vriendin van een meisje die al verzorgt op stal. Nou vind ik dat niet erg maar kwam ze gelijk met dan kan ik samen met haar rijden. Nou dan weet ik het al.. ik wil gewoon iemand die zelf aan de slag gaat en liever iemand van boven de 16.. en ze was 12 .. Jewel en kinderen gaan goed zolang ze niks aan der vragen maar ik had gewoon geen lekker gevoel erbij. Dus had duidelijk gezegd ik zoek liever even verder. Toen kreeg ik een whatsapp berichtje. Vraag me niet hoe ze me nummer heeft.. heel verhaal met onzin. En nu echt 2 weken later krijg ik een bericht.. soort van der moeder. BELACHELIJK. Hoe durf je iemand zo uit te schelden!!
Ook nog mijn verzorgster die Jewel nu doet af kaffen.. en toen zat ik me te bedenken .. hoe weet zei dat ik een verzorgster heeft ?!?! en ze wist de naam van me verzorgster.

Blijkt het ( hoorde ik van haar vriendinnetje die bij mij op stal loopt) dat ze mijn fb zit uit te schoffelen ?!

Dit gaat me allemaal iets te ver.
eerst uitschelden en als laatste zinnetje.
Als je nog een verzorgster zoekt.. mijn dochter heeft nog interesse

Dacht het even niet.
Kan hier namelijk echt boos om worden..
-O-

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:44

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 10:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:45

Oh bah.. Boven staan dat soort kinderen hoe moeilijk dat ook is. Jij hebt duidelijk je leeftijdsgrens aangegeven en dat is jouw goed recht!

kiki1976: Klinkt alsof het klikt dus, hoop dat het rijden de volgende keer ook leuk klikt, zou fijn zijn!

Ik ben m'n bijrijdster opnieuw aan het begeleiden met rijden, we liepen toch tegen wat dingen aan met z'n allen en heb wat duidelijkere regels opgesteld met wat wel en niet kan en mag met Dora.. Dus tis weer even tijd investeren maar dan blijft iedereen er plezier van houden!

Wel nog een berichtje van iemand gehad, die had ik blijkbaar een heeele tijd geleden een berichtje gestuurd via marktplaats en kwam nu pas met een reactie terug.. Ja hoor 's, dan ben je wel een beetje laat.. :=
Dus ik aangegeven, ik heb nu wel een bijrijdster, maar als je een verzorgpony zoekt (dus lekker poetsen en tutten, niet rijden (dus ook geen bijdrage) dan is ze altijd welkom om kennis te maken. Meisje dacht ik dat ze 13 was maar was nu pas 12 geworden, nouja foutje kan gebeuren :+ Maar kreeg me een brutaal berichtje terug... Dat ze geen voetenveeg was en geen stalhulp en dat ik zelf m'n k*t knol maar moest doen en dat ik lui was..

Nou eh.. Bedankt? :')

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:50

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:54

Ja precies.. K bedoel als ik in september een mail stuur en je reageert nu pas.. Tja ben je dan zelf ook niet een beetje traag? :')

Kijk poetsen en knuffelen vind pony alleen maar leuk, maar kan er niet de hele wereld op laten rijden en heb helaas ook geen hele stal vol :+

Klinkt goed Annwfyn! Dat is leuk he, zo met z'n allen genieten en zelf ook kunnen genieten van een ander met jouw pony!
Vind het zelf steeds minder moeilijk en vind het ook wel erg leuk om te begeleiden :)
Heb er zelfs zelf weer zin van gekregen om te rijden :+

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 19:59

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 10:18, in het totaal 1 keer bewerkt

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 20:49

NVDS, ben je mooi klaar mee. Daar zou ik dus ook compleet op af knappen 8)7 Er lopen weer gekke mensen rond op deze aarde

Hier nog geen reactie gehad van het meisje. Nu zit er wel de kerst tussen, maar vrees dat het niets word.... Anders had ze toch wel wat laten weten?
Of ben ik nu erg ongeduldig?