Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Beniesje schreef:NesxNas schreef:En zijn er geen maneges in de buurt? Kun je daar geen pony leasen? Bij ons op de manege kan dat namelijk wel.
Ja, maar ik rijd niet meer bij de manege...
Weetje hoe vreselijk toevallig dit is, ik kom net een advertentie tegen dat er een 3jarig arabiertje te lease staat op de weg naar school. Meteen gereageerd natuurlijk! En dan nu nog even overleggen met ouders wat die ervan vinden.. Het is 50p/m en dan mag je alles dagen komen. Dat zou wel echt mijn droom zijn. Maar ik wil er verder nog niet helemaal op in gaan, want het is 1, 2, 3 en paps en mams verpesten alles
NesxNas schreef:Oeh leuk! Is het paardje net 3 of..? Anders is het wel heel vroeg ingereden..
HorseLove456 schreef:Beste allemaal die dit bericht lezen ( belangrijk)
Heb jij een ad. staan waar dan ook? Is helemaal prima , maar!...
...Lienieminie en ik zijn er achter gekomen , dat er een man mailtjes rond stuurt naar jonge meiden :
Bij ieder ander meisje neemt hij een nieuw mailadres en nieuwe naam ,
De RE van de mail is : Paard.
Hij stuurt korte mailtjes met alleen maar vragen , en hele aantrekkelijke aanbiedingen zoals :
5 euro per uur verdienen met paardrijden .
Paarden wassen voor een dekking : 20 €
Je mag zo vaak komen als je wilt , en een paard uitzoeken voor jezelf ,
Ga er niet op in !
Zijn emailadres op marktplaats is ***!
Hoe zijn wij erachter gekomen ? :
lieniminie heeft precies hetzelfde allemaal aangeboden als ik , Zij woont in het gooi , en ik in Apeldoorn ,Het bedrijf was zogenaamd heeel dicht bij je huis .
ik ben zelfs 2 x benaderd door hem !
1X Lang geleden toen ik mijn eerste vp zocht , toen was zijn eerste mailtje :
Hoi , al wat gevonden? Ik zoek namelijk jonge meisjes die gratis een eigen paard willen ,
nu een maand geleden stuurt ie weer een mail met :
Hoi , als wat gevonden ? Gr
Nadat jij heb duidelijk gemaakt dat je hem niet vertrouwd , stuurt hij niks terug , maar verwijderd hij zijn mail!!
hij vraagt je gekke dingen zoals :
Heb je een foto van jezelf
heb je een webcam?
wat is je nummer?
Ik ben zo stom geweest om mijn mobiele nummer te geven , hij heeft dus nu mijn 06 nummer
Wij willen gewoon iedereen even waarschuwen !