Noujah, heb het eigenlijk vet druk dus laatste tijd, veel werken, 3/4 keer per week handballen, school, Uniek, en tjah, vind het ook gewoon minder worden... Zit er al vanaf groep 3 op, dus al bijna 11 jaar.
Nee, echt heel geze.ik hier dus al soms, kwam ook dinsdag na de training thuis dat ik nu echt cker wist dat ik stoppen wilde... maarjah,.. wil ze niet echt snappen...
Ik ga btw naar Jumping Amsterdam 27 januari
Enne Ier,.. in de krokus kom ik echt Lonan bewonderen . Ga jij je springkunsten met hem laten zien Maar ik moet nu gaan!
sorry dat ik begin van de avond niet gedach had gezegt.. maar ik moest vet snel weg oppassen was al telaat omdat ik rot verslag af moest maken.. maar dat is nu gelukkig af.. en tv doet het hier trouwens ook niet dus dat word computeren maar ook nog leren..
Doen ze bij jou echt zó moeilijk dan als je een keer je hw vergeet?
ik moest bij wiskunde 10 sommen herhaling maken. Er waren hele lage cijfers gehaald, en als je de herhaling zou maken mocht je de rep herkansen.Ik had overigens een 5.1 . En als je de herhaling niet zou maken mocht je niet herkansen. Dus die andere 20 sommen maak ik niet, ik zeg gewoon dat ik mn schrift ben vergeten
Ben ik ook weer! Hoop voor je Mar. dat ze je dan geloven .
Was net Prison Break aan het kijken... Nu is op tv: Seks met poppen, zijn er dus mannen die grote poppen kopen (6.000 euro!!) en dat is dan hun partner... echt ziekelijk