Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loveies

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 18:13

Ilse, ik zou je advertentie iets aanpassen.
Je titel komt op mij al niet heel serieus over, ik zou zoiets doen in de trant van: Verzorgpaard/pony gezocht omgeving Zwolle.

Verder vind ik je advertentie niet echt fijn om te lezen en vind het er wat slordig uit zien. Misschien is het een idee om het in verhaalvorm te typen? Anders kun je misschien alleen je interpunctie alvast aanpassen, dat scheelt al een heleboel.

Niet aanvallend bedoeld, maar het eerste wat eigenaren van je zien is je advertentie, dus het is handig als die goed op de eigenaar overkomt. :)

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 18:54

wta vinden julie van mijn adv

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 18:56

Ohja die had ik toen verbeterd. Ik zou je titel even in hoofdletters schrijven.

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:03

Ik zou er zelf niet voor kiezen erin te zetten dat je gestopt bent met dat en dat paard. Ik zou eerder doen dat je al eens een verzorgpony gehad hebt en ervaring hebt met western.

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:13

Ik heb gereageerd op een adv en kan niet wachten was nog maar 2x gezien dus hopen op beste

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:16

joann123 schreef:
Ik heb gereageerd op een adv en kan niet wachten was nog maar 2x gezien dus hopen op beste

Spannend, ik zal voor je duimen.

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:17

Ik ga morgen aan het eind van de ochtend naar mijn bijrijdpaard, kan echt niet wachten omdat ik haar zo erg gemist heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:58

NesxNas schreef:

Dat zou ik juist niet doen, dat vind ik nogal schreeuwerig over komen, mensen lezen het evengoed wel, ook zonder hoofdletters :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 19:59

Joolien schreef:
NesxNas schreef:

Dat zou ik juist niet doen, dat vind ik nogal schreeuwerig over komen, mensen lezen het evengoed wel, ook zonder hoofdletters :)

Ik bedoel, de H van Heerhowaard in hoofdletter, en de eerste letter van de zin. Niet zo goed verwoord zie ik :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:00

NesxNas schreef:
Joolien schreef:

Ik bedoel, de H van Heerhowaard in hoofdletter, en de eerste letter van de zin. Niet zo goed verwoord zie ik :o

Oh ik dacht al haha :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:01

NEE DAT VIND IK ZELF OOK VRESELIJK IRRITANT ALS ALLES IN HOOFDLETTER IS GESCHREVEN, BEHALVE IN HK TOPICS, DAN MAAKT HET ME NIET UIT. :')

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:01

Hier is denk ik toch niks in de buurt, of mensen die niet op de BM kijken... Of ik moet even Z gaan rijden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:02

Beniesje schreef:
Hier is denk ik toch niks in de buurt, of mensen die niet op de BM kijken... Of ik moet even Z gaan rijden :')

Ja moet je maar meer je best doen. Sporen in, knetterscherp bit erin en op naar de Z! :')

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 20:06

Nou iedereen weet toch dat ik zo 1, 2, 3 hupla, z kan rijden! Ik bedoel, dat kan ik zelfs nog zonder tuig, gwn met neckrope. En ja, ik rijd ook z, ondanks dat ik geen pony heb, ja joh! :')

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 23:28

Helaas ging de afspraak dus niet door. Ze was ziek en ik vandaag ook.. Nu gaan we maandag kijken voor een nieuwe afspraak. :)

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-13 23:36

elainelouise schreef:
Helaas ging de afspraak dus niet door. Ze was ziek en ik vandaag ook.. Nu gaan we maandag kijken voor een nieuwe afspraak. :)

Jammer! Succes maandag! :)

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 01:12

Jammer van de afspraak! Hopelijk kun je zsm een nieuwe afspraak maken! Zou wel erg leuk zijn. :)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 05:45

En dan denk je in het oosten van het land waar het voornamelijk groen is... makkelijk een verzorgpaard te vinden. Nou niet dus. :\

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 10:26

Astaloca schreef:
En dan denk je in het oosten van het land waar het voornamelijk groen is... makkelijk een verzorgpaard te vinden. Nou niet dus. :\

Nee inderdaad, zou je denken... Maar hier int oosten is het ook zo. Genoeg paarden! Maar niemand die een bijrijdster zoekt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 10:29

En een paard leasen? Is dat geen optie? Of kunnen jullie geen bijdrage leveren? Ik betaal 50 euro voor 2 keer in de week. 10 euro minder dan op de manege per maand, en dan rijd je voor 60 euro maar 1 keer in de week op de manege.

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 10:33

NesxNas schreef:
En een paard leasen? Is dat geen optie? Of kunnen jullie geen bijdrage leveren? Ik betaal 50 euro voor 2 keer in de week. 10 euro minder dan op de manege per maand, en dan rijd je voor 60 euro maar 1 keer in de week op de manege.

Daar heb ik ook aan gedacht. Ik weet een adres waar dat kan, maar dat is dan wel 20km fietsen... Verder zijn er ook echt geen leasepaardjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 10:35

En zijn er geen maneges in de buurt? Kun je daar geen pony leasen? Bij ons op de manege kan dat namelijk wel. :j

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 11:00

NesxNas schreef:
En zijn er geen maneges in de buurt? Kun je daar geen pony leasen? Bij ons op de manege kan dat namelijk wel. :j

Ja, maar ik rijd niet meer bij de manege...

Weetje hoe vreselijk toevallig dit is, ik kom net een advertentie tegen dat er een 3jarig arabiertje te lease staat op de weg naar school. Meteen gereageerd natuurlijk! En dan nu nog even overleggen met ouders wat die ervan vinden.. Het is 50p/m en dan mag je alles dagen komen. Dat zou wel echt mijn droom zijn. Maar ik wil er verder nog niet helemaal op in gaan, want het is 1, 2, 3 en paps en mams verpesten alles :')

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 11:20

Hopelijk mag het van ze!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 11:38

Astaloca schreef:

Nou idd. Valt nog wat tegen he.