Auw.. Spierpijn man..
In mn buik, schouderbladen, rug.. armen..
Hopeloos
:P.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
:P..
Laten we het daar op houden 

ik hoop t echt, k word dr echt gek van (en koudd!)
..
dat vraag ik me af... wij hebben wel geld voor een pony maar als we die willen onderhouden moeten we er zoveel andere dingen voor laten, en dat hebben mn ouders er niet voor over (helaas!). 
ben erg verschrikkelijk gek op Dev, maar een eigen pony is toch anders. Je hebt veel meer verantwoordelijkheden, dat weet ik, maar dat wil ik dan juist ook graag. Eerst zat ik erover te denken om anders een kleintje (shet of veulen) te nemen zodat ik die bij dev op stal kon zetten. Dan had ik én mn eigen paardje én Dev nog. Helaas gaat dit niet lukken ivm tijd. Heb een verschrikkelijk rooster. Ook red ik het waarschijnlijk niet qua geld, ligt eraan of k n bijdrage zou krijgen van mn ouders. Ik weet iig wel dat mn ouders het me erg gunnen, maar ze redden t niet om elke maand een bijdrage te doen.
hij heeft nog nooit op een paard gereden en is er ook eigenlijk allergisch voor.. maar hij vind t wel vaak leuk als ik thuis langs kom met Dev
En gelukkig zijn mn ouders zo lief om me elke zondag met de auto te brengen. Met de fiets is het niet echt te doen. Heb van Vianen naar Nieuwegein een keer gereden met Dev en daar doe ik denk ik met de fiets 30 a 45 minuten over. En om in Nieuwegein te komen ook 30. En als k tegenwind heb is t nog erger. In de vakanties (en als t weer wat warmer is
) ga ik t denk k wel een paar keer proberen op de fiets.Op zich is t ook wel weer spannend, nieuwe omgeving ed. Alleen wel jammer dat ik niet meer langs mn huis kan... Nou..t kán wel, maar dan moet t wel heerlijk weer zijn en moet ik de hele dag de tijd hebben 
] 
..

dan ga k weer naar Dev, de laatste keer dat k ben geweest is afgelopen zondag een paar uurtjes... denk dat k lekker ga rijden of even longeren met t pessoatuig
hij pakt t echt heel goed op

Super beestjes!

heb alleen de voorrondes gekeken
lekker shoppenn in Harrods!!
we reden met heel veel in de bak en er was ook een koper voor een paard dus het was echt te druk jmmr genoeg. Heb wel een beetje schouderbinnenwaards gedaan en wending om de voorhand en hij pakt het heeeel goed op!! Nu ga ik volgende week saterdag een M1 proefje doen

.. Geweldig ;o