[HK] Verzorgmiepjes.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:08

Goeiemorgen..

Auw.. Spierpijn man..
In mn buik, schouderbladen, rug.. armen..
Hopeloos :P..

Suzanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:13

hahah goeiemorgen het is bij mij precies 11.11 echt leuk!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:23

Wat te doen bij..
Verveling..

Ik verveel me te pletter..
Kan niet naar de pony's want en bij mn vader..
Pfftt.. ;o

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 12:59

ga tekenen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 13:10

Ik kan niet tekenen Laten we het daar op houden
Ik ga een site maken voor Erik enzo

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 13:25

Ier!
Als die site af is wil ik hem wel zien he
zit je vanmiddag op msn? ik ga proberen of ik msn vanmiddag weer opgestart krijg, ding wilde al 2 dagen niet doen wat ik wilde dat hij deed

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 14:01

hallo

Ik ben ook weer thuis van t werken *gaap*..zometeen naar Fire en hopelijk de laatste keer stappen!! ik hoop t echt, k word dr echt gek van (en koudd!)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 14:05

SpikkelFire ; Ik stap nog steeds...
Al 2 maanden..

Missg en k op msn JanS ;o..
Want k ging ook nog even weg vmiddg.. ..

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 14:12

ik stap vanaf 1 dec. en ik vind t lang zat!

Ik heb een vraag aan jullie: waarom mogen/nemen jullie geen eigen paard? dat vraag ik me af... wij hebben wel geld voor een pony maar als we die willen onderhouden moeten we er zoveel andere dingen voor laten, en dat hebben mn ouders er niet voor over (helaas!).

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 14:26

Mn moeder wil t niet meer.. Ze had Fur eerst bijna gekocht maar ze3 vind dat t teveel tijd kost en ze zegt datz t geld er niet voor heeft.. BlaaBlaa..

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 14:30

Ik verveel me ook weer...raad eens waar k ben

@Ier: moet je tekenen met artpad, echt grappig!

@SpikkelFire: Als ik het geld en de tijd ervoor zou hebben gehad had k allang mn eigen ben erg verschrikkelijk gek op Dev, maar een eigen pony is toch anders. Je hebt veel meer verantwoordelijkheden, dat weet ik, maar dat wil ik dan juist ook graag. Eerst zat ik erover te denken om anders een kleintje (shet of veulen) te nemen zodat ik die bij dev op stal kon zetten. Dan had ik én mn eigen paardje én Dev nog. Helaas gaat dit niet lukken ivm tijd. Heb een verschrikkelijk rooster. Ook red ik het waarschijnlijk niet qua geld, ligt eraan of k n bijdrage zou krijgen van mn ouders. Ik weet iig wel dat mn ouders het me erg gunnen, maar ze redden t niet om elke maand een bijdrage te doen.
Ook heb ik nog 2 broers, een jongere en n oudere. En als ik natuurlijk per maand geld krijg voor een pony moeten hun ook wat....
Mn vader heeft btw gezegd dat als k mn eigen heb, hij er dan ook eens op gaat hij heeft nog nooit op een paard gereden en is er ook eigenlijk allergisch voor.. maar hij vind t wel vaak leuk als ik thuis langs kom met Dev

Heb btw nog wat minder nieuws... Devlin gaat verhuizen naar Vianen. De eigenares woont daar en die stal is maar 3 minuten van dr huis en kan ze dus veel vaker. Ik had waarschijnlijk precies hetzelfde gedaan als k haar was. Gelukkig wilde ze graag dat ik mee ging En gelukkig zijn mn ouders zo lief om me elke zondag met de auto te brengen. Met de fiets is het niet echt te doen. Heb van Vianen naar Nieuwegein een keer gereden met Dev en daar doe ik denk ik met de fiets 30 a 45 minuten over. En om in Nieuwegein te komen ook 30. En als k tegenwind heb is t nog erger. In de vakanties (en als t weer wat warmer is ) ga ik t denk k wel een paar keer proberen op de fiets.Op zich is t ook wel weer spannend, nieuwe omgeving ed. Alleen wel jammer dat ik niet meer langs mn huis kan... Nou..t kán wel, maar dan moet t wel heerlijk weer zijn en moet ik de hele dag de tijd hebben

owja, nog over n eigen pony. Ik hád mn moeder een keertje zover. Had een geweldig lieve palomino kleurige welsh merrie gezien bij Dev's stal in de buurt van ong. 5 maanden oud. Ze vroegen geloof k €350 en ze werd ronde de 1.35m-1.40m. Mn moeder verdedigde me zelfs tegenover mn vader. Hij wilde t alleen niet ivm verzekering. Vond ie te duur. Maar volgens mij valt dat wel mee, ligt eraan wat je er allemaal bij wilt. Ben wel blij dat k t niet heb gedaan. Dit was ongeveer een jaar geleden en ik had het nooit gered dit jaar. Zeker niet als ze bij Dev in Schalkwijk was gaan staan. Ik kan nu namelijk al maar maximaal 2 dagen in de week ivm school...

[edit: lang bericht ]

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 14:47

Euh jaa
Duidelijk ..

Mossel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 14:51

owwh ik ben echt slecht dat ik zo weinig kom maarja ik ben druk druk druk druk

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 15:16

Afbeelding

Calanddra

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 16:24

Kmag bijna weer naar huis

vanavond Idols kijken

Heb ook heel veel zin in dinsdag dan ga k weer naar Dev, de laatste keer dat k ben geweest is afgelopen zondag een paar uurtjes... denk dat k lekker ga rijden of even longeren met t pessoatuig hij pakt t echt heel goed op

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:18

Ben er weer!

Ontzettend drukke dag gehad gisteren. We hadden onze schoolfuif en er was véél meer volk dan verwacht.We hadden 500 van die polsbandjes en die waren om 11 uur al op. (Fuif begon om 9 uur, maar vanaf 10uur kwamen er pas mensen!)
Het was écht enorm druk! Dus we hebben goed verdiend voor onze eidenjaarsreis.

En vandaag bij Femke weer op het fjordje gereden en op de tinkiewinkie. Super beestjes!

En nu ben ik moe, want het was gisteren 6 uur eer ik thuis was.

Tam_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:21

vanavond idols kijken
de vriendin van me zus doet mee : Marescha
ik hop dat floortje doorgaat!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:44

Chill
Ik vind dat Floortje moet winnen..
Zij is flevolands

Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:46

Ier, je moet er ook zo eentje voor JIBELC maken
ik kom nu online, zal zien of je leeft

SpikkelFire

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:46

ik kijk geen Idols meer heb alleen de voorrondes gekeken

joehoee Londen staat geboekt lekker shoppenn in Harrods!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:48

hebben jullie bij de voorronders merijn gezien :p
die stonede met dat dreadlockskapsel?

Marr_

Re: [HK] Verzorgmiepjes.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:49

Leuk ier!~

Heb geen M1 proefje gereden we reden met heel veel in de bak en er was ook een koper voor een paard dus het was echt te druk jmmr genoeg. Heb wel een beetje schouderbinnenwaards gedaan en wending om de voorhand en hij pakt het heeeel goed op!! Nu ga ik volgende week saterdag een M1 proefje doen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:55

Merijn ruleert nog steeds JanS
En ik weet dat jij m kent ;o

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 18:58

whaha,, jaa:D
heb bij hem in de klas gezeten
laat me zeggen, 1 jaar fulltime en 1 jaar gedeeld vanwege de clusters

Anoniem