Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:25

Pff.. Aan de ene kant fijn dat het klikt! Aan de andere kant schiet je er inderdaad niks mee op..

Tis en blijft moeilijk, bijrijdsters... :')

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:28

Best grappig eigenlijk die twee kanten. De verzorger kant kan geen paarden vinden, de eigenaren geen verzorgers _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:30

Haha... Nouja voeg daar even aan toe: goede verzorgers..

Verzorgers in overvloed.. Maar je moet er wel een vinden die goed is en afspraken nakomt... En dat is best een kunst :+

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:31

chelle_dora schreef:
Haha... Nouja voeg daar even aan toe: goede verzorgers..

Verzorgers in overvloed.. Maar je moet er wel een vinden die goed is en afspraken nakomt... En dat is best een kunst :+

Dat wilde ik net zeggen!

Verzorgers stellen andere eisen dan de mensen die een verzorger zoeken... :o

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:32

Dat is ook zo inderdaad. Ik herinner me een topic over slechte ervaringen met bijrijders/verzorgers en daar stonden echt dingen in...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:34

Ja.. Heb zelf ook een waslijst hoor van dingen die mis zijn gegaan of waar ik ECHT niet over te spreken ben... := Dan ga je echt begrijpen waarom mensen 15+ , 16+ of 18+ vragen :')
Ik snap wel dat het voor verzorgsters lastig wordt met zoveel eisen.. Maar oef, je moet 's aan de andere kant staan... :')

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:36

kiki1976 schreef:
Baal alleen wel dat ze nu dus vrijdag pas weer kan ivm d'r werk.
Dus eigenlijk schiet het dus nog geen ene reet op....

Ze heeft de dienstauto mee waar ze geen prive ritten mee mag rijden. Zo vaak zal dat niet voorkomen denk ik. En anders zal je verder moeten zoeken.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:37

O ik snap jullie ook wel hoor! Het lijkt mij al niks om je paard te moeten delen met iemand en als je er dan niet bij bent niet weten wat ze aan het doen zijn... Lijkt me in het begin best wel moeilijk.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:39

klopt Denise!
Maar vind het jammer want het klikt wel tussen hun, en dat is met Bo weer heel wat :D

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 23:00

Ja Bo die kiest zelf wel haha

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 23:14

Ja daar zit wat dat betreft een koppie op. Daarom ben ik juist blij dat het wel klikt met C. En dat ze niet van Bo onder de indruk is als ze jolig is net als vrijdag. Maar daar hadden meer paarden last van met die wind.

En ik baal dat mijn eigen rug niet mee wil werken :(

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 23:19

naomi_g1998 schreef:
O ik snap jullie ook wel hoor! Het lijkt mij al niks om je paard te moeten delen met iemand en als je er dan niet bij bent niet weten wat ze aan het doen zijn... Lijkt me in het begin best wel moeilijk.

Het delen dat is het hier niet meer het vertrouwen, dat hebben de vorige zo beschaamd. :o
Gaan rijden terwijl het paard hoog drachtig was en ze zelf aangaf dat het niet meer kon en ik het ook al zei en dan achter komen na het eten en dat ze met een zweep bezig waren om haar te laten springen zo triest. -O-
Een steeds kreupel stijf paard na geregeld er op terug komen hoe er gereden werd.
En verder kan ik nog wel een heel boek open doen.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:29

Hier kunnen we weer verder opzoek.
Ze heeft aangegeven dat ze nu nog geen klik met haar heeft. En dat het best ook nog wel tijd kost omdat Bo nog wel dingen moet leren.
Jammer, maar we gaan weer verder opzoek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 13:33

Pff, balen zeg! Maar ja, wel te begrijpen toch? Veel succes met zoeken!
Hier is het andersom.. Eigenaar reageert sinds vorige week woensdag al niet meer. Aan de ene kant denk ik, ze heeft gezegd dat ze het druk heeft. Dus dat zal dan inderdaad wel zo zijn. :) Maar aan de andere kant.. Een week niet reageren? Ik weet het niet hoor..

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 14:19

Jammer Kiki!

@Deetjeeuh gewoon nog een berichtje sturen. Ik had laatst naar iemand een bericht gestuurd en was vervolgens aan het wachten op reactie.. Na een paar dagen kreeg ik een bericht met een herhaling van de vraag waarop ik gereageerd had. Ik was eerst een beetje geirriteerd want ik dacht ja dat heb ik toch beschreven in mijn reactie, vervolgens bleek dat mijn bericht nooit was aangekomen! Ik kon hem (in dit geval bokt) ook niet meer terugvinden in mijn verzonden items. Ik was dus erg blij dat zij nogmaals initiatief had genomen terwijl ik eigenlijk niet meer reageerde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 14:21

Ik heb afgelopen zaterdag nogmaals een mailtje gestuurd. Beide staan in mijn verzonden berichten. Dat heb ik inderdaad allemaal al nagekeken, ook mijn ongewenste berichten etc. Kan helaas niets vinden. :)
Misschien dat ik dan straks inderdaad nog een keertje een mail stuur, maar mocht er iets gebeurd zijn vind ik het onbeleefd zo aan te dringen. :P

Elise_0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 14:37

Het is misschien onbeleefd om aan te dringen, maar ik vind het nog onbeleefder om niets meer te laten horen! Blijkbaar is het voor sommige mensen erg moeilijk om 5 minuten te vinden om even iets terug te sturen, of nog erger, het lef te hebben om iemand af te wijzen..
(Hopelijk is dit niet bij jou het geval!)

Ik had iemand gevonden die mijn haflinger wilde bijrijden, meisje is een keer komen kijken, wat dingen afgesproken en had daarna niets meer laten horen.
Kreeg na een week weer een reactie, namelijk dat het zo veel had geregend en dat ze daardoor niet wilde komen.
Haar het voordeel van de twijfel gegeven, maar ondertussen ook al aan het afwegen om de pony te verkopen (wegens het niet op kunnen schieten met ander paard). Dit uiteindelijk dus ook gedaan, haar dit laten weten, maar nooit iets op terug gehad.
Ze had me gezegd in de mails dat ze niet zo iemand was die alleen maar wilde rijden en dus ook het paard zou verzorgen (die is pas 2), maar helaas klopte hier dus helemaal niets van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 14:40

Nja, in dit geval ben ik de verzorger/bijrijdster en niet de eigenaar. Maar ja, dat maakt volgens mij niet echt uit. :) Maar volgens mij is ze niet iemand die zoiets doet, vooral omdat ik meerdere mensen 'ken' die haar ook kennen. Mailcontact vond ik namelijk prima gaan. :)

Nou ja zeg! :n Dit zat ik toch wel even met open mond te lezen. Dat is eigenlijk, best wel, 'onbeschoft'. Maar ja, gelukkig dat je het meteen gemerkt hebt en ervan af bent! Zo iemand moet je niet hebben hoor. Kan je beter nog even doorzoeken naar iemand die het wél écht wil. :)

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 14:47

Elise_0o schreef:
Het is misschien onbeleefd om aan te dringen, maar ik vind het nog onbeleefder om niets meer te laten horen! Blijkbaar is het voor sommige mensen erg moeilijk om 5 minuten te vinden om even iets terug te sturen, of nog erger, het lef te hebben om iemand af te wijzen..
(Hopelijk is dit niet bij jou het geval!)

Ik had iemand gevonden die mijn haflinger wilde bijrijden, meisje is een keer komen kijken, wat dingen afgesproken en had daarna niets meer laten horen.
Kreeg na een week weer een reactie, namelijk dat het zo veel had geregend en dat ze daardoor niet wilde komen.
Haar het voordeel van de twijfel gegeven, maar ondertussen ook al aan het afwegen om de pony te verkopen (wegens het niet op kunnen schieten met ander paard). Dit uiteindelijk dus ook gedaan, haar dit laten weten, maar nooit iets op terug gehad.
Ze had me gezegd in de mails dat ze niet zo iemand was die alleen maar wilde rijden en dus ook het paard zou verzorgen (die is pas 2), maar helaas klopte hier dus helemaal niets van!

Nou je weet zodra ik m'n rijbewijs en autootje heb je op mij kan rekenen!
Wel ontzettend vervelend van dat meisje, niet netjes! Wees dan gewoon eerlijk dat je het niet ziet zitten.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:01

Geen reactie is hatelijk, had er ook 1 (via hier trouwens) blijkt ze op mijn oude stal te staan waar nu ook mijn andere oude verzorgster haar paardje zet.... En ik wilde eigenlijk even tegen der zeggen dat ik blij was dat ze niets van zich had laten horen.. Nu hoort ze bij de bitches van die stal :')

Maar een berichtje "sorry, gaat het niet worden" of wat dan ook.. op zijn minst... Vind dat gewoon beleefd.

Liever 10 berichtjes "te veel" dan 1 te weinig denk ik dan als eigenaar!

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:06

Pff nou iemand vinden omgeving bollenstreek is echt verschrikkelijk x]

SusaSuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:30

Volgens heb ik de juiste persoon gevonden, dat ging nog best snel!
Gisteren voor de 2e keer geweest en gereden. Paard heeft even laten zien wat zij o.a. in haar trukendoos heeft en meisje bleef keurig zitten, reageerde op een juiste en vriendelijke manier. En het belangrijkste: al die capriolen vond zij wel leuk, ze wil geen saaie rondjes door de bak hobbelen *\o/*

Vind het ook ontzettend onbeleefd als mensen maar gewoon niet meer reageren.. Van beide kanten overigens! Het lastige is dat er natuurlijk ook altijd een reden kan zijn waardoor het langer duurt.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 15:47

Ik moet trouwens wel toegeven dat ik 1x een berichtje gewoon verwijderd heb zonder te reageren.... Dat mens kende ik van de stal, reed vreselijk en dacht dat ze geweldig was... Had een keer zo staan op te scheppen tegen me over hoe geweldig de paarden was die ze moest rijden en blabla en dat mijn pony'tje ook wel grappig was hoor.. maarja wel maar een PONY.... Dus zag haar naam en tjah.... toen dacht ik spontaan "Zak jij maar lekker door de ...." :') Maar normaal gesproken :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 17:43

Ik heb een mailtje terug! Helemaal happy, het is tenminste niet omdat ze 'me niet meer wil' maar omdat ze het zelf echt druk heeft! :D

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 18:03

Haha beter :)