Tis en blijft moeilijk, bijrijdsters...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
naomi_g1998 schreef:O ik snap jullie ook wel hoor! Het lijkt mij al niks om je paard te moeten delen met iemand en als je er dan niet bij bent niet weten wat ze aan het doen zijn... Lijkt me in het begin best wel moeilijk.
Elise_0o schreef:Het is misschien onbeleefd om aan te dringen, maar ik vind het nog onbeleefder om niets meer te laten horen! Blijkbaar is het voor sommige mensen erg moeilijk om 5 minuten te vinden om even iets terug te sturen, of nog erger, het lef te hebben om iemand af te wijzen..
(Hopelijk is dit niet bij jou het geval!)
Ik had iemand gevonden die mijn haflinger wilde bijrijden, meisje is een keer komen kijken, wat dingen afgesproken en had daarna niets meer laten horen.
Kreeg na een week weer een reactie, namelijk dat het zo veel had geregend en dat ze daardoor niet wilde komen.
Haar het voordeel van de twijfel gegeven, maar ondertussen ook al aan het afwegen om de pony te verkopen (wegens het niet op kunnen schieten met ander paard). Dit uiteindelijk dus ook gedaan, haar dit laten weten, maar nooit iets op terug gehad.
Ze had me gezegd in de mails dat ze niet zo iemand was die alleen maar wilde rijden en dus ook het paard zou verzorgen (die is pas 2), maar helaas klopte hier dus helemaal niets van!