Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
elainelouise schreef:Joolien schreef:Als er hier iemand uit Twente, de buurt van Vasse komt weet ik nog een leuk paard te staan!!!!
Mijn nicht van 23 woont daar in de buurt, ik zal dr eens contacten!
Waar zoek jij ergens een wedstrijdpaard?
Kayleigh schreef:Wat vinden jullie van mijn advertentie ?
Mijn pony is in juni verkocht en ben vanaf toen al gaan zoeken naar een nieuwe pony maar steeds maar geen reacties. Hij staat er al heel lang op..
Kayleigh schreef:_nvds schreef:Ja precies. Nu is het alleen longeren dat is ook niet meer leuk voor haar..
Jammer dat je niet in de buurt woont, anders had ik heel graag je paardje komen bijrijden !
NesxNas schreef:Jammer dat je niet in de buurt woont, anders had ik heel graag je paardje komen bijrijden ![/quote]Kayleigh schreef:
Ja precies. Nu is het alleen longeren dat is ook niet meer leuk voor haar..
Kayleigh schreef:Kayleigh schreef:Wat vinden jullie van mijn advertentie ?
Mijn pony is in juni verkocht en ben vanaf toen al gaan zoeken naar een nieuwe pony maar steeds maar geen reacties. Hij staat er al heel lang op..
Kayleigh schreef:Kayleigh schreef:Wat vinden jullie van mijn advertentie ?
Joolien schreef:elainelouise schreef:@Joolien
Ze staat in ieder geval in Geesteren, wou eerst nog even aan je vragen of dat te doen is voordat ik haar contact
Ja dat is top voor mij! Nou ben ik wel nieuwsgierig want ik heb in Geesteren gewoond
Beniesje schreef:Ik hebde advertentie die in mijn onderschrift staat gewijzigd, zien jullie nog dingen die anders moeten? En wat vinden jullie ervan?
Ik denk zelf dat ik er nog wat in ga zetten over hoe ik omga met paarden en hoe ik problemen oplos, maar weet nog niet helemaal hoe ik dat ga verwoorden..