Hier ist dan eindelijk
(moest nog wa andere dinge doen)
Over de 1e pauze weet ik dus niet echt zo goed als niets meer… 
Weet wel dattie was gekomen.. rekenmachine ook terug gegeven. Begon die al van ja kijk dit was eerst nog niet he. Ja nu wel.
(Was niks aan)
Wastie blijven zitten. Wat klooien/praten. Toen de bel ging ook nog 
Weet dat allemaal niet meer omdat vriendin net op school was met problemen en moest daar ff mee praten 
Toen in de 2e pauze(lange)
Kwam die ook.. net toen ik aant prate was met vriendin. Eerst weer wat klooien. Toen kwam die tusse mij en me vriendin inzitte 
Naja, wat geklooit/gepraat.
Ging die me tegen iemand anders aanschuive met zu’n voete.. diegene kan daar niet tege en ik moet die niet dus dat boeit mij niet
Naja, toen nog gewoon gezete (tege um aan btw
)
Owja ik weet nog iets van de 1e pauze.. *gaat type
In de 1e pauze wou die ook nog kauwgum hebbe.. had ik niet, ja wel in me mond
Maar toen wastie der iets en wastie der mee bezig van ja en dan als ik dood ben ga ik de hele tijd door je hoofd spoken en blablabla..
En ik wou der dus wel echt achterkome oftie me nu leuk vind of niet. *komt nog.
Terug naar 2e pauze. Toen wastie dus bezig met dat schuiven en begon die van ja dat is niet zo goed als je steeds naar haar heen gaat he. *schuift snel naar hem. Zo beter?
Ja, dat was zo.
Want iemand anders hoefde die niet.
Toen vroeg tie ook nog hoe oud ik was enzo.. hij is 16.
En toen zei die dattie me msn moest hebbe maar me dan niet meer kon duwe enzo. Toen zei ik van ja dan kom je maares naar mij toe he 
Ging die ook nog serieus vragen van waar woon je dan en hoever is dat enzow.
Wou die ff wat gaan eten. Vroeg ik of tie nog terug kwam. Begon die wat te zegge en wat lollig te doen. Toen zei ik doe dat maar. Ja dat zou die doen 
Kwam die dus terug. Leuk enzo, kwam die weer zo zitte.
Ie werkt trouwens bij un autogarage.
En ehm.. Nog gepraat enz. En toen ging de bel.
Begon die weer wat te klooien.. Begeve moment wou die me vant muurtje aftrekken wat um niet lukte omdat ik me over dat muurtje heen boog. Trok tie me aan mun broek stuk naar beneje

Maarja.. en toen later zei ik nog van weet je nog dat je zei dat je dan steeds in me hoofd rond zou spoken? (ondertussen um wat aant slaan
(zacht natuurlijk
) ) Ja wistie nog.. Nou dat deed tie nu al.
‘
’ *ik pak me tas ‘Maar ik ben nog niet dood
’ Ja dat weet ik ook wel
Toen vroeg iemand me wat en wastie ondertusse zun tas hale.
Kwam ik um later nog tegen in de gang.. zodra die me zag direct
En loopt tie tege me op enzow
(doettie altijd)
Volgens me vriendinnen vind tie me echt leuk.
Ze zeiden ook dat zun oogen dan helemaal glinsterden en zodra die me zag direct
enz.
Merk ut vanzelf wel verder