Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_nvds schreef:Ik zeg niet dat ik tegen tips ben .. maar ik heb een tennis arm dus mag niet rijden daarom zei ik ik kan wel longeren.. ze loopt gewoon braaf haar rondje zonder te trekken dus mijn arm heeft dan geen belastig.
En je hoeft niet gelijk zo lu llige reactie met voor het geval je mij daarop gaat aanspreken .
Joolien schreef:_nvds schreef:Ik zeg niet dat ik tegen tips ben .. maar ik heb een tennis arm dus mag niet rijden daarom zei ik ik kan wel longeren.. ze loopt gewoon braaf haar rondje zonder te trekken dus mijn arm heeft dan geen belastig.
En je hoeft niet gelijk zo lu llige reactie met voor het geval je mij daarop gaat aanspreken .
Dat had ik niet begrepen, en ja ik kan soms nog al lomp zijn met tips geven.
_nvds schreef:Hoop dat jullie snel de bak krijge Malis!
JastieHorse schreef:Vandaag weer iemand langs gehad, ook een leuke vrouw! Ben benieuwd of ze me nog appt voor een afspraak om te rijden..
Nadia, vervelend van je arm maar fijn dat iig iemand Jewel 1 dag wilt rijden. Nu nog een passend zadel
Marlis, wat balen van de bak joh..ik zou om die reden dus al kunnen verhuizenmaarja ik snap dat je daar ook niet op zit te wachten. Achja voor je het weet is het mei..
JastieHorse schreef:Ja das wel jammer dat je niet even kan longeren ofzo. Of iig een stukje naar buiten kan. Rijden de mensen van die stal zelf niet dan? En idd een stal waar ze buiten komen en een fijne bak hebben is schaars.
Wij verhuizen Shiquita en Neduah 28 december en Marit 29 december. Dus ja ze komen alle 3 bij elkaar te staanEindelijk!
naomi_g1998 schreef:Ja maar ik dacht, jullie zijn eigenaars dus kijk even wat jullie willen zien/weten in een advertentie.Had ook een topic gevonden van de perfecte advertentie maar die is helaas gesloten.