Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_nvds

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:14

Ik zeg niet dat ik tegen tips ben .. maar ik heb een tennis arm dus mag niet rijden daarom zei ik ik kan wel longeren.. ze loopt gewoon braaf haar rondje zonder te trekken dus mijn arm heeft dan geen belastig.

En je hoeft niet gelijk zo lu llige reactie met voor het geval je mij daarop gaat aanspreken .

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:24

Jij ben hier degen die snel op zijn/haar teentjes getraptis.. Chill, het is weekend :=

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:32

Persoonlijk vind ik de tip een stapje te ver gaan... Als ik zeg dat mijn paard netjes loopt, dan hoeft het nog niet zo te zijn dat ik simpel rondslinger? Hetzelfde is met rijden, als ik het goed vindt gaan, dan is het ook geen geweldige ZZ-proef ;) Als je er niet bij bent, is het heel lastig om er iets van te zeggen... Of je moet foto's zien, dan kun je nog wat te zeggen hebben..

Je hebt longeren en "longeren"... Maar zonder iets te kunnen zien, kun je er weinig van zeggen. Ik zeg ook dat ie braaf een rondje loopt en niet trek, maar dan wil dat niet zeggen dat ik geen stelling vraag, geen tempowisselingen heb tijdens het longeren...

Aan de andere kant snap ik ook wel weer wat Joolien bedoelt, maar snap ook hoe het overkomt als je probeert iets praktisch op te lossen en je krijgt zoiets te horen :p

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:33

_nvds schreef:
Ik zeg niet dat ik tegen tips ben .. maar ik heb een tennis arm dus mag niet rijden daarom zei ik ik kan wel longeren.. ze loopt gewoon braaf haar rondje zonder te trekken dus mijn arm heeft dan geen belastig.

En je hoeft niet gelijk zo lu llige reactie met voor het geval je mij daarop gaat aanspreken .

Dat had ik niet begrepen, en ja ik kan soms nog al lomp zijn met tips geven.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:34

Celiien schreef:
Jij ben hier degen die snel op zijn/haar teentjes getraptis.. Chill, het is weekend :=

Haha nou vooral niet :)
Jij doet bijdehand

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:35

Joolien schreef:
_nvds schreef:

Dat had ik niet begrepen, en ja ik kan soms nog al lomp zijn met tips geven.

Daarom had ik al een berichtje gestuurd.
Mijn excuus voor mijn iets te boze reactie!

Ik waardeer het hoor de tips :)

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:41

Ik bijdehand :') of course.
Maar laten we t topic niet verpesten. Als je nog wat leuks te melden hebt doe je dat maar per pb. Ik ga weer in de meeleesmodus

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:44

Ik lees hier nog steeds mee maar kan momenteel geen bijrijder zoeken helaas.
Mijn merrie staat al een poos stil sinds we verhuisd zijn(oktober). We hebben hier een kleine bak, dat was vevrelend maar wel in te rijden maar zodra er een druppel regen gevallen is is de bak zo enorm nat en zwaar. Ligt ook geen goede bodem in dus geen doen. Zelfs voor longeren vind ik het veel te zwaar. Als het goed is gaan ze in april de bak vergroten en andere bodem, hoop het zo. Dan kan ik er weer oppakken en een bijrijder zoeken. Want wil dan namelijk mijn andere merrie gaan beleren en ga in februari weer naar school naast mijn werk dus ook weer flink drukker. Baal er wel van nu maarja.

Vind het leuk jullie ervaringen enzo te lezen dus ik blijf lekker meelezen.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:45

Hoop dat jullie snel de bak krijge Malis!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 18:57

_nvds schreef:
Hoop dat jullie snel de bak krijge Malis!

Ja ik hoop het ook. Zo stil staan is ook niks voor Peep en wil zelf ook kunnen trainen.
En ook geen buitenrij maatje gezien ik aan huis sta bij iemand en alleen durft ze niet sinds we verhuisd zijn, schiet dus niet op. En Kyra willen we eind maart ook rustig aan gaan beleren.
En vanaf februari weer werken/leren en 2 paarden waarvan er een beleerd moet worden. Dus zou zo graag een goede bijrijder hebben voor ze.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:00

1 tip, zit er goed achteraan... ik ben 16 december 2012 verhuisd, in oktober wezen kijken, in het voorjaar 2013 zou er een bak komen... Nu is de bak er nog steeds niet (inmiddels weg daar)...

Maar het is altijd zonde om zo lang stil te staan en eerlijk is eerlijk... zoek je iemand en je hebt geen (goede) bak, dan maakt dat het veel lastiger!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:02

Ik pb je even. :)

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:17

Vandaag weer iemand langs gehad, ook een leuke vrouw! Ben benieuwd of ze me nog appt voor een afspraak om te rijden..

Nadia, vervelend van je arm maar fijn dat iig iemand Jewel 1 dag wilt rijden. Nu nog een passend zadel :P
Marlis, wat balen van de bak joh..ik zou om die reden dus al kunnen verhuizen :o maarja ik snap dat je daar ook niet op zit te wachten. Achja voor je het weet is het mei..

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:22

JastieHorse schreef:
Vandaag weer iemand langs gehad, ook een leuke vrouw! Ben benieuwd of ze me nog appt voor een afspraak om te rijden..

Nadia, vervelend van je arm maar fijn dat iig iemand Jewel 1 dag wilt rijden. Nu nog een passend zadel :P
Marlis, wat balen van de bak joh..ik zou om die reden dus al kunnen verhuizen :o maarja ik snap dat je daar ook niet op zit te wachten. Achja voor je het weet is het mei..

Zit ik idd niet op te wachten haha maar die gedachte kan ik heel goed begrijpen hoor.
Maar zoiezo waar in de buurt (max 30 min) met de auto hebben ze een stal waar ze swinters ook minimaal 3 uurtjes buiten komen en een goede bak. Ik ben het helaas nog niet tegengekomen in mijn zoektochten toen der tijd. Mis het rijden zelf ook enorm en het is gewoon even niet fijn. Je komt om te mesten en poetsen en gaat weer, zo gaat voor mij de lol er snel af helaas.

Ben benieuwd jastiehorse. Wanneer verhuizen jullie? En kunnen marit en neduah komen?

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:47

Ja das wel jammer dat je niet even kan longeren ofzo. Of iig een stukje naar buiten kan. Rijden de mensen van die stal zelf niet dan? En idd een stal waar ze buiten komen en een fijne bak hebben is schaars.

Wij verhuizen Shiquita en Neduah 28 december en Marit 29 december. Dus ja ze komen alle 3 bij elkaar te staan :D Eindelijk!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:02

Heerlijk :D gaat opschieten.
Niet veel en als ze gaan komt t nooit uit samen. Nadeel Aan privé staan, geen pension klanten dus veel minder mensen die mee kunnen dan. Voorheen was dat niet erg maar opeens kam ze niet meer alleen...

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:09

Ik heb op verschillende stallen gestaan (achter het huis, particulier, kleine stal, grote stal) maar alles heeft voor- en nadelen...

Ook niets/niemand in de buurt?

(Daarom ook blij dat ik verhuisd ben, in een straal van 500m 3 pensionstallen waar ik mensen ken, dus dat buitenrijden komt wel goed)

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:18

JastieHorse schreef:
Ja das wel jammer dat je niet even kan longeren ofzo. Of iig een stukje naar buiten kan. Rijden de mensen van die stal zelf niet dan? En idd een stal waar ze buiten komen en een fijne bak hebben is schaars.

Wij verhuizen Shiquita en Neduah 28 december en Marit 29 december. Dus ja ze komen alle 3 bij elkaar te staan :D Eindelijk!

Ben jij even blij hihi
:') *\o/*

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:44

Mag ik dit hier vragen of is daar een speciaal topic voor? :+ Wat vinden jullie van deze advertentie? Wil graag een zo goed mogelijke advertentie dus verbeterpunten zijn welkom! :j
Laatst bijgewerkt door Muurp op 10-12-13 11:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link naar advertentie verwijderd. Graag het bericht zelf plaatsen ipv de link.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:58

Nette advertentie :) Maar dat moet eigenlijk bij verzorgpony gezocht haha

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:00

Ja maar ik dacht, jullie zijn eigenaars dus kijk even wat jullie willen zien/weten in een advertentie. :) Had ook een topic gevonden van de perfecte advertentie maar die is helaas gesloten.

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:01

Oh ja snap het wel , maar hij is goed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:15

naomi_g1998 schreef:
Ja maar ik dacht, jullie zijn eigenaars dus kijk even wat jullie willen zien/weten in een advertentie. :) Had ook een topic gevonden van de perfecte advertentie maar die is helaas gesloten.

Ik vind het een hele nette advertentie hoor :D Tijd om naar de randstad te verhuizen, daar zijn wel tig verzorgers/ruiters zoals jij opschrijft gevraagd

Marlis, waar ongeveer sta je? Ik kan je misschien wel een keer ophalen met m'n pony :+ Neem ik d'r aan de hand of aan de fiets mee :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:16

Liever niet, ben nu precies 10 x verhuisd dus ben er wel een beetje klaar mee haha. :') Wel iedere keer hier in de buurt maar dan nog :Y)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 22:17

Hier heeft ze vrijdag weer gereden. Bo had in eerste instantie de wind onder d'r staart hihi. FF lekker jolig een bokje en gestuiter. Maar ze vond het niet erg haha. Was ook niet gemeen bedoeld maar gewoon jolig en blij.

Baal alleen wel dat ze nu dus vrijdag pas weer kan ivm d'r werk.
Dus eigenlijk schiet het dus nog geen ene reet op....Maar hwt klikt goed tussen hun en dat is me ook wle weer wat waard
Laatst bijgewerkt door kiki1976 op 01-12-13 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt