Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anna_Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 14:57

Beniesje schreef:
Ik hebde advertentie die in mijn onderschrift staat gewijzigd, zien jullie nog dingen die anders moeten? En wat vinden jullie ervan?

Ik denk zelf dat ik er nog wat in ga zetten over hoe ik omga met paarden en hoe ik problemen oplos, maar weet nog niet helemaal hoe ik dat ga verwoorden..

Ik vind dat je een hele goed advertentie hebt gemaakt. Door te zeggen dat school "natuurlijk" veel tijd kost, laat je zien dat je verantwoordelijk bent. Ook het hebben van een ruiterbewijs toont aan dat je serieus bent en graag verder wil komen in de paardensport. Jammer dat je niet in de buurt woont ;)

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:00

Anna_Dani schreef:
Beniesje schreef:
Ik hebde advertentie die in mijn onderschrift staat gewijzigd, zien jullie nog dingen die anders moeten? En wat vinden jullie ervan?

Ik denk zelf dat ik er nog wat in ga zetten over hoe ik omga met paarden en hoe ik problemen oplos, maar weet nog niet helemaal hoe ik dat ga verwoorden..

Ik vind dat je een hele goed advertentie hebt gemaakt. Door te zeggen dat school "natuurlijk" veel tijd kost, laat je zien dat je verantwoordelijk bent. Ook het hebben van een ruiterbewijs toont aan dat je serieus bent en graag verder wil komen in de paardensport. Jammer dat je niet in de buurt woont ;)

Hahaha, dankjewel! :) Ik vind het ook heel jammer dat hier in de buurt weinig tot niets is..

_nvds

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:55

Zijn er toevallig mensen die in Hazerswoude nog een leuke pony zoeken om tijdelijk 4/5 x in de week te rijden en daarna 1 of 2 x ?

Ik vraag geen bijdrage! Anders moet je maar kijken bij mijn advertentie

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:56

Beniesje schreef:

Prima advertentie :)

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:57

Je moet gewoon op mensen af durven te stappen of een berichtje sturen. Ik heb van de week ook een bokker een PB'tje gestuurd en heb morgen een afspraak! (Ze is nu trouwens wel ziek dus de afspraak staat nog niet vast, ligt eraan hoe ze zich voelt). Als ik BM bekeek was er niks in een straal van 10KM, en op marktplaats ook niet. Heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en zo zie je maar dat als je zelf wat meer actie onderneemt je ook sneller wat hebt gevonden. :D

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:59

elainelouise schreef:
Je moet gewoon op mensen af durven te stappen of een berichtje sturen. Ik heb van de week ook een bokker een PB'tje gestuurd en heb morgen een afspraak! (Ze is nu trouwens wel ziek dus de afspraak staat nog niet vast, ligt eraan hoe ze zich voelt). Als ik BM bekeek was er niks in een straal van 10KM, en op marktplaats ook niet. Heb gewoon de stoute schoenen aangetrokken en zo zie je maar dat als je zelf wat meer actie onderneemt je ook sneller wat hebt gevonden. :D

Dat is wel super leuk! Succes misschien morgen

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 15:59

_nvds schreef:
Zijn er toevallig mensen die in Hazerswoude nog een leuke pony zoeken om tijdelijk 4/5 x in de week te rijden en daarna 1 of 2 x ?

Ik vraag geen bijdrage! Anders moet je maar kijken bij mijn advertentie

Woon zelf niet in n die richting, maar mocht ik ergens iets opvangen zal ik aan je denken :)

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:01

_nvds schreef:
elainelouise schreef:

Dat is wel super leuk! Succes misschien morgen

Ja dankjewel! Het is een tinkerstal, zag foto's op haar bokt profiel en waagde t er toen maar op :D

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:02

_nvds schreef:
Beniesje schreef:

Prima advertentie :)

Dankjewel! :) Geen dingen die ik mis? Of even aan moet passen? Een rijfoto ga ik vandaag nog maken! Dus die komt eraan!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:03

Ah super heel erg bedankt!
Wel echt super. Tinkers zijn leuk!

Hmm nee eigenlijk niet. Ziet er prima uit

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:05

Beniesje schreef:

Ik vind het een nette advertentie hoor! Het leest fijn, en je hebt ook duidelijk vernoemd dat rijden niet de prioriteit heeft en dat je nog steeds wilt leren. Als ik eigenaar was had ik wel gereageerd :)

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:08

_nvds schreef:

Ja inderdaad! Heb alle soorten en maten al wel gehad, behalve tinkers.. Zal wel een enorm verschil zijn, laatste paard waar ik nog steeds af en toe op rijd is 1.96 en een heet ding.. Krijg dan ook de kans veel te leren.. Ik ga dan in principe de paarden in en doorrijden, mee naar keuringen etc. Dus echt een buitenkansje!!

Duimelotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:27

Okee _nvds, bedankt dat je even mee hebt gekeken!

Dankjewel elainelouise! Gaafdat je zo'n kans krijgt! :)

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:31

Super leuk!

Ik heb helaas een tennis arm dus mag niet rijden :(

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:32

Ja ik kan het zelf ook nog niet echt geloven.. Maar ik wacht eerst de afspraak maar even af voordat ik me al helemaal verheug op iets haha.. Het moet natuurlijk ook klikken. :j

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:33

_nvds schreef:
Super leuk!

Ik heb helaas een tennis arm dus mag niet rijden :(

Oei dat is pijnlijk.. heeft m'n vriend ook gehad. Dan kan je echt vrij weinig.. Hoop dat je snel iemand vind, dat zou in ieder geval wel heel fijn zijn haha!

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:38

Ja precies. Nu is het alleen longeren dat is ook niet meer leuk voor haar..

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:38

elainelouise schreef:
_nvds schreef:

Ja inderdaad! Heb alle soorten en maten al wel gehad, behalve tinkers.. Zal wel een enorm verschil zijn, laatste paard waar ik nog steeds af en toe op rijd is 1.96 en een heet ding.. Krijg dan ook de kans veel te leren.. Ik ga dan in principe de paarden in en doorrijden, mee naar keuringen etc. Dus echt een buitenkansje!!

Euhh... :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 16:46

Dat is wel énorm groot ja. :')
Ik hoop ook deze keer echt wat gevonden te hebben! Nu nog wachten op een mailtje terug. :)

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 17:05

Ja dat was ook m'n eerste gedachte toen ik m zag staan.. sjonge jonge wat een reus.. ik moet ook een krukje hebben anders krijg ik het zadel er niet op.. Gelukkig hadden die eigenaren hem wel aangeleerd om z'n hoofd laag te houden als je met het hoofdstel aankwam.. anders was het helemaal een ramp haha !! :')

Edit: en het is nog niet eens een trekpaard ofzo.. Rubenstein x Deniro x Ramiro .. de fokker stond ook versteld van de grootte... haha!

Loveies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 17:55

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik weer gewoon aan de slag kan bij mijn oude bijrijdpaard. Helemaal gelukkig dus! Mijn dag kan niet meer stuk.

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 17:57

Loveies schreef:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik weer gewoon aan de slag kan bij mijn oude bijrijdpaard. Helemaal gelukkig dus! Mijn dag kan niet meer stuk.

Oh super!! Wel fijn dat je met je oude bijrijdpaardje bezig kan, dan ken je de eigenaren en het paard al. Nou van harte gefeliciteerd! *\o/*

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 18:46

Super, gefeliciteerd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:36

Ik meldt me hier ook. Ben dan op zoek naar een sportpaard dus kan me alleen niet helemaal vinden in de topictitel maar goed :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 19:38

Ja volgens mij zijn er ook meer bijrijders in het topic zeg maar dan verzorgers.. Ligt er ook aan hoe je het wil noemen.