Oh en nu ik Echt gelachen met LO vanochtend. Gingenvolleyballen, was te melig Wij waren TE goed met zn tweeen eerst. Mr ook nog keihard bal in mn gezich gehad (van mn medespeelster ) maar dat was niet zo heel pijnlijk.. Echt zo zij; Je oog is helemaal rood Ik zo; Ja rechts zeker. Zij ; Ja Ik zo; Ja, maar die bal kwam links. Rechteroog is nl rood omdat ie ontstoken is majee
Vanmiddag Lonan nog gereden. Even poging tot dressuur gedaan op veld in KRaggenburg, maar meneer dacht bekijk het. Eigenwijs! Elke keer uitbreken, keihard trekken en sterk doen, hard weglopen. Uiteindelijk heb ik bereikt wat ik wel. Een normale rustige RONDE volte om de boom, beide kanten op en ben toen maar gestopt En terug werd ik ingehaald door fietsers (ik stapte) hij helemaal hyper wordfen ik denk ik haal ze in, maar dravend lukte het niet dus ik wil beheerst een galopje maken maar meneer dacht daar anders over. Hij trekken en maar naar voren proberen te komen. Ik maar rustig 'ho' zeggen tegen hem en tegenhouden met mn hand enzo (iig niet toegeven aan zijn getrek.) en toen we ze ingehaald hadden deed ie wel weer rustiger en later gewoon weer normaal.
En nog even fotos gemaakt van Biggels enzo Maar Biggels deed niet zo lief man, steigerenbeetje op de weg/berm.. Blij dat ik m niet vast had.