Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fohadie schreef:Even een vraagje aan de eigenaren hier:
Stel dat potentiele bijrijder niet kan longeren, en hij/zij geeft dat meteen bij het eerste gesprek aan, heeft degene nog wel kans bij jullie?
Met andere worden: Hoe belangrijk vinden jullie longeren? Is alleen rijden en wandelen genoeg?
En zou je er zelf energie in willen steken om het aan te leren?
fohadie schreef:Even een vraagje aan de eigenaren hier:
Stel dat potentiele bijrijder niet kan longeren, en hij/zij geeft dat meteen bij het eerste gesprek aan, heeft degene nog wel kans bij jullie?
Met andere worden: Hoe belangrijk vinden jullie longeren? Is alleen rijden en wandelen genoeg?
En zou je er zelf energie in willen steken om het aan te leren?
_nvds schreef:Ik kan zelf wel longeren! Ze is namelijk helemaal niet trekkerig gewoon heel losjes en loopt braaf haar rondje alleen met rijden is ze wat lastiger.
Vandaag heeft een verzorgster van een ander paardje op stal haar gereden. Vond het erg goed gaan!
Alleen vloog me zadel naar voren dus dat ligt ook niet goed![]()
Nou ik moet vrijdag terug naar de dokter. En dan gaat ze vertellen hoe lang nog maar dat meisje gaat haar sowieso elke dinsdag blijven doen
Joolien schreef:_nvds schreef:Ik vraag toch niet om uit te leggen hoe of wat? Dit topic gaat over bijrijden niet over op de juiste manier longeren.
Dankjewel!
Sorry hoor, ik wist niet dat je boos werd