Ik ga waarschijnlijk van het weekend bij mijn vorige bijrijdpaard langs. De kans is groot dat ik terug mag komen maar we moeten gewoon even wat dingetjes doornemen. Dus dan ben ik misschien ook weer voorzien.

Hopelijk de rest uit dit topic ook.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Diertjec schreef:Anna_Dani schreef:Ik zoek een verzorgster, rijden = niet mogelijk. Paard staat in Abbenes. PB voor meer info.
Ik ook nog steeds, ook niet rijden, paard is gestald in BodegravenPB box staat open.
Als jullie iemand weten, hoor ik het ook graag!
MarleenvdB schreef:Ik zat te denken he. Zou er verschil zijn tussen: mensen die als titel bijvoorbeeld hebben 'opzoek naar een verzorgpony/paard' en mensen die als titel hebben 'bijrijder aangeboden'.
Hiermee bedoel ik niet dat er verschil zit tussen de mensen die de dienst aanbieden, maar het verschil hoe mensen deze titels lezen.
Zouden ze denken bij een verzorgpony/paard, ohh dat is een penny.. dat wil ik niet? En zouden ze denken bij een bijrijder dat diegene serieuzer is?
Als ik het op mezelf betrek zou ik eerder een advertentie lezen met: bijrijder aangeboden. Puur om het feit dat mijn gevoel zegt dat die mensen serieuzer zijn. (en mijn pony niet de aller braafste was) Dit kan ik natuurlijk helemaal mis hebben achteraf maar dat is wat mijn gevoel zegt op dat moment.
Hoe denken jullie hierover?