dat had k vroeger ook altijd als k naar school moest kon ik makkelijk opstaan om 7 uur.. maar nu sta k pas half 8 op terwijl k 8 uur weg moet maar k red het wel
Waarom is Robin gestopt met Silence, heb ik wat gemist??? Ow, erg fijn Patty, misschien als je simsalabim ofzo roept . Veel plezier met die proefles Ann ! Ik heb zondag waarschijnlijk een soort van cross op de manege ! Maar ik ga nu naar de paarden! PaOlien op bokt gaat nu foto's maken . Dus maar hopen dat Noraly een beetje luistert !
Jaaa foto's!!! Veel plezier en succes hmm.. me moeder is naar beneden gekomen en gaat bellen naar uitgevers of wat ut ook zijn waar de krantjes blijven..
Ze mogen tot iets van 2 uur rijden met de krantjes om te brengen bij bezorgadressen... Lekker.. Ga denk ik mijn ouders maar vragen of zij me krantes voor deze keer niet willen brengen. Dan krijgen ze natuurlijk ook het geld.
Wil ze niet Nu zijn de kranten der wel eindelijk! Alleen kan ik als ik echt supergeluk heb pas om 1 uur bij Robin zijn. En dat zal wel niet.. En dan is ze ook al klaar met rijden.